اخبار خودرو جهان
اسیووی آفرودی و اسپرت چینی با قیمت 50 هزار دلاری!

تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight رونمایی شد

چهارشنبه - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
گریت وال تانک 300 سایبر تانک Cyber tank (1)

شاسی بلند گریت وال تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight محصول جدید این برند چینی بوده که به تازگی مشخصات فنی آن توسط وزارت فناوری و تکنولوژی چین لو رفته است. به گفته این خودروساز، تانک 300 سایبر نایت با هدف جذب مشتریان با سنین پایین تر تولید شده و ظاهرا تیراژ تولید آن صرفا محدود به هفت هزار دستگاه خواهد بود. اولین سری پیش فروش گریت وال تانک 300 سایبر نایت در تیراژ 5000 دستگاه بوده و قیمتی بین 48 هزار و 500 تا 51 هزار و 400 دلار دارد.

به گزارش خودرونویس، این اسیووی جدید خود یکی از مدل های سایبرتانک 300 بوده که خود آن هم یکی از زیرنسخه های تانک 300 محسوب می شود. گریت وال تانک 300 یک اسیووی آفرودی جذاب با ساختار بادی آن فریم بوده که خود قیمتی بین 28 هزار و 750 تا 33 هزار و 800 دلار در بازار چین دارد.

 

ظاهر تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight

گریت وال تانک 300 یک اسیووی سایز متوسط بوده و دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4681، 1967 و 1954 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2750 میلی متر اعلام شده است. وجهز تمایز اصلی تانک 300 سایبر نایت با سایر مدلها، کیت بدنه ظاهری اسپرت تمام مشکی بوده بوده که برای آن نصب شده است. البته در کنار این کیت بدنه اسپرت، چراغ های LED با استایل Y روی قسمت های کناری سپر نصب شده و چراغ های دایره ای شکل و چراغ های روشنایی در روز نیز دیزاینی متفاوتی دارند.

گریت وال تانک 300 سایبر تانک Cyber tank (1)

تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight دارای کیت بدنه واید بوده که شامل فندرهای حجم پرداری شده و چرخ هایی عریض است. این کیت شامل اسپویلر فیبر کربنی، کاور فیبر کربنی زاپاس روی درب صندوق عقب و چراغ های ماتریکسی عقب با قاب مشکیست.

تانک یک برند زیر چتر کمپانی بزرگ گریت وال موتورز است. تانک ابتدا زیر چتر WEY فعالیت می کرد. اما به حدی در بازار چین طرفدار داشت که گریت وال تصمیم گرفت تانک را یک برند مجزا معرفی کند.

گریت وال تانک 300 سایبر تانک Cyber tank (1)

داخل کابین گریت وال تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight

تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight در دو تم رنگی آبی و نارنجی برای کاین به بازار عرضه می شود. از آنجایی که این اسیووی برای مشتریان با گروه سنی کمتر توسعه پیدا کرده، انتخاب این رنگ ها برای کابین منطقی به نظر می رسد. صندلی های تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight دارای پوشش چرمی بوده و روی داشبورد نیز دو نمایشگر دیجیتالی داخل یک قاب قرار گرفته اند. البته برای کنترل نمایشگر سیستم مالتی مدیا و اطلاع رسانی، چند کلید فیزیکی نیز تعبیه شده است. از جمله دیگر ویژگی های کابین گریت وال تانک 300 سایبر نایت می توان به غربیلک فرمان سه شاخه و شیفتر دنده الکترونیکی یا همان شیفت بای وایر با طراحی زیبا و هوشمندانه اشاره کرد.

گریت وال تانک 300 سایبر تانک Cyber tank (1)

مشخصات فنی تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight

گریت وال تانک 300 سایبر نایت Cyber Knight یکی از قدرتمندترین اسیووی های چینی بوده و به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با کد E20CB که توسط گریت وال موتورز تولید شده، مجهز شده که قادر به تولید 223 اسب بخار قدرت و 387 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در نسخه پایه به چرخ های جلو و در نسخه های مجهزتر به هر چهار چرخ منتقل می شود.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟