اخبار خودرو جهان
مزین به زبان طراحی جدید به نام Post Opulence

رولزرویس گوست جدید پاییز از راه می رسد

سه شنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
لوگوی رولزرویس

نسل جدید رولزرویس گوست در حال توسعه و طراحی است. این خبر در واقع نامه ای سرگشاده و خبری بی سر و ته است که به تازگی توسط مدیرعامل این برند لاکچری انگلیسی یعنی Torsten Muller Ovtos به تازگی به آن پرداخته شده است. مدتی پیش هم رولزرویس تیزری ساده از سدان فوق لاکچری گوست را منتشر کرده که در آن خطوط اصلی بدنه نسل دوم رولزرویس گوست تا حد زیادی نمایان شده است.

به گزارش خودرونویس، کمپانی رولزرویس اعلام کرده که نسل جدید گوست، کاملا جدید خواهد بود و تنها چیزی که از نسل فعلی آن به مدل جدید گوست به ارث می رسد، لوگوی فرشته مانند Spirit of Ectasy و همچنین چترهای مخفی شده در درها است.

 

زیبایی در سادگیست!

مدیرعامل رولزرویس یعنی Torsten Muller Ovtos همراه با اعلام این خبر تایید کرد که زیبایی رولزرویس گوست در سادگی آن نهفته است. البته در واقع این درخواست مشتریان رولزرویس بوده و آنها همواره به خطوط ساده و به دور از تجملات اضافی و اغراق در طراحی علاقه دارند. به گفته مدیر عامل رولزرویس مشتریان این برند قصد ندارند خود را به تجملات اضافی محدود کنند و نمی خواهند که خودرو لوکس بودن خود را فریاد بزند، بلکه می خواهند لوکس بودن و اصالت را زمزمه کند.

به بیان ساده تر، مالکین و مشتریان رولزرویس گوست قصد ندارند با ثروت و دارایی خود پز بدهند و آن را تا حد زیادی نمایان کنند. یعنی رولزرویس می بایست اصل تواضع را در طراحی خودرو رعایت کند و آن را در دستور کار خود قرار دهد.

تیزر رولزرویس گوست

تیزر نسل جدید رولزرویس گوست

با توجه به تمام مسائل گفته شده، رولزرویس مجبور است که طراحی مینیمال و غیر لاکچری تری در خصوص تمامی المان ها و اجزای نسل جدید گوست پیاده کند. مدیرعامل رولزرویس این سبک طراحی را Post Opulence نامیده و اظهار کرد که نسل جدید گوست در خصوص طراحی و استایل ظاهری با ماهیت و ذات برند رولزرویس تضاد دارد؛ ولی تقاضای مشتری چنین خودرویی است و ما هم بنا به درخواست مشتری مجبور به رعایت این سبک طراحی هستیم.

وی همچنین در سخنرانی خود اشاره کرد که امروزه جهان با یک معضل بزرگ در خصوص سلامتی رو به رو شده و که این موضوع باعث ایجاد مشکلات مالی، اقتصادی و همچنین سیاسی متعددی بین کشورها و مردم شده و ما این موضوع را نمی توانیم نادیده بگیریم.

 

سخن آخر

با توجه به تمام صحبت های انجام شده، می توان درخواست و نیاز مشتریان رولزرویس گوست را فهمید و می توان تشخیص داد که رولزرویس در حال تدارک چه چیزی به عنوان نسل جدید گوست برای آنهاست. باید اعتراف کنیم که بی صبرانه مشتاقیم تا متوجه شویم منظور رولزرویس از سبک طراحی Post opulence چیست. ولی به زودی قطعا به این موضوع پی می بریم؛ چراکه رولزرویس اظهار کرده طی هفته های آینده قصد دارد انیمیشن های کوچکی را در خصوص نسل جدید گوست در اینترنت منتشر کند. طبق ادعای رولزرویس، رونمایی نسل جدید گوست در پاییز سال جاری صورت می گیرد.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟