اخبار خودرو ایران
در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 صورت گرفت

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت بهمن رونمایی شد

پنجشنبه - ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 کاپرا2

پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 رونمایی شد. این نسخه صرفا یک نسخه فیس لیفت مینور پیکاپ کاپرا 2 قبلی بوده که تغییراتی را در نمای ظاهری تجربه کرده و مشخصات و ویژگی هایی مشابه با نسخه قبلی دارد.

ظاهر پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن

به گزارش خودرونویس، عمده تغییرات ظاهری پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن در نمای جلو صورت گرفته است. در بخش جلوی پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت، جلوپنجره با دیزاین جدیدی نصب شده که تریمی کرومی در آن اجرا شده که چهره لوکس تر و مدرن تری به پیکاپ کاپرا2 جدید نسبت به مدل قبلی بخشیده است. در لبه کاپوت یک نوار کرومی ضخیم اجرا شده و یک نوار کرومی افقی دوبل در قسمت میانی جلوپنجره اجرا شده که در میان آن عبارت انگلیسی Capra نصب شده است. در زیر چراغ های جلو نیز یک نوار C شکل کرومی ضخیم اجرا شده که است. این تغییرات مقدار چهره جلوی کاپرا 2 گروه بهمن را پرابهت تر و زیباتر کرده است. کاپوت، چراغ ها و دیگر قسمت های جلو تغییری نسبت به قبل نکرده اند.

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 کاپرا2

در نمای جانبی تغییرات به حداقل رسیده و تقریبا تغییری را شاهد نیستیم. فندرهای عریض نصب شده برای پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت عرض این خودرو را به مراتب بیشتر از چیزی که هست نشان می دهد. در نمای عقب هم تغییری را شاهد نیستیم و صرفا دو مه شکن دایره ای شکل به درون سپر عقب اضافه شده اند.

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 کاپرا2

داخل کابین پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت گروه بهمن

درون کابین کاپرا2 فیس لیفت گروه بهمن همه چیز مشابه با گذشته طراحی شده و صرفا تودوزی صندلی ها و طرح پارچه آنها تغییر کرده است. در روی فرمان کلیدهای مربوط به کنترل سیستم صوتی قرار گرفته و در پشت فرمان همچنان نشانگر عقربه ای و یک نمایشگر دیجیتالی کوچک برای کامپیوتر سفری قرار دارد.

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 کاپرا2

در میان داشبورد هم یک نمایشگر لمسی برای سیستم مالتی مدیا قرار دارد و در زیر آن کلیدهای فیزیکی برای تنظیم سیستم تهویه با یک نمایشگر دیجیتالی بسیار کوچک مشابه با نسخه قبلی قرار دارند. در کنسول میانی هم یک کلید دروانی برای تنظیم حالت انتقال قدرت از عقب محرک به چهار چرخ محرک سبک و سنگین جانمایی شده است.

 

مشخصات فنی پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن هیچ تغییری نسبت به نسخه قبلی در بخش مشخصات فنی نداشته است. این پیکاپ از یک موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر بهره گرفته که قادر به تولید 125 اسب بخار قدرت در دور 5000 و 200 نیوتن متر گشتاور است. این نیرو به وسیله یک گیربکس 5 دنده دستی در حالت نرمال به چرخ های عقب و در صورت نیاز به چهار چرخ این پیکاپ در دو حالت سبک 4H و سنگین 4L منتقل می شود. برای تغییر وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها یک کلید دورانی در کنسول میانی قرار دارد که تغییر حالت انتقال قدرت به صورت الکترونیکی بین چرخ ها صورت می گیرد و دسته دنده مکانیکی برای تغییر وضعیت انتقال قدرت برای کاپرا 2 فیس لیفت بهمن موتور تعبیه نشده است.

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 کاپرا2

امکانات پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت بهمن

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت گروه بهمن را باید یکی از اقتصادی ترین و محبوب ترین پیکاپ های دو کابین بازار ایران دانست که به دلیل قیمت مقرون به صرفه و قابلیت های خوب بیراهه نوردی مورد توجه علاقمندان به طبیعتگردی قرار گرفته است. پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت گروه بهمن دارای امکانات ایمنی مانند دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، دوربین دنده عقب، سیستم ترمز دیسکی جلو و عقب، نمایشگر لمسی برتی سیستم مالتی مدیا با کلیدهای کنترلی بر روی فرمان است.

گروه بهمن به تازگی تولید خودروهای تجاری سبک اعم از وانت بار کارا و پیکاپ کاپرا 2 را از بهمن موتور به بهمن دیزل منتقل کرده و بهمن دیزل قصد دارد که کاپرا 2 فیس لیفت را در شرایط فروش بعدی به بازار عرضه کند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟