اخبار خودرو ایران
حضور گسترده خودروسازان مختلف خصوصی و دولتی

گزارش روز دوم نمایشگاه خودرو مشهد 1401

جمعه - ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

بیست و دومین دوره از نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1401 در حال برگزاری بوده و بیشتر خودروسازان خصوصی و دولتی در این رویداد مهم خودرویی شرکت کرده اند. نمایشگاه خودرو مشهد 1401 از نهم شهریور 1401 تا شنبه دوازدهم برگزار می شود و ساعت بازدید بین 16 تا 22 است.

به گزارش خودرونویس، نمایشگاه خودرو مشهد همواره یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی در کشور بوده و اهمیت آن برای خودروسازان مختلف با نمایشگاه تهران برابری می کند و یا حتی مهم تر است. به همین جهت بسیاری از خودروسازانی که در نمایشگاه تهران شهر آفتاب 1401 حضور نداشتند، در این رویداد مهم خودرویی شرکت کرده اند.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور سایپا با آریا و شاهین اتوماتیک در مشهد

گروه خودروسازی سایپا با جدیدترین محصولات خود در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد حضور یافته است. گل سرسبد غرفه سایپا خودروی آریا اتوماتیک و شاهین اتوماتیک بوده که قرار است به زودی با گیربکس اتوماتیک CVT به بازار عرضه شوند. سایپا همچنین نسخه تیونینگ شده آریا و کوییک را نیز در غرفه خود آورده بود که به رینگ های اسپرت، سپرهای اسپرت و کیت بدنه و همچنین بال عقب عجیبی مجهز شده بود که بعید است این بال عقب تاثیری روی بهبود آیرودینامیک و نیروی رو به پایین خودرو داشته باشد.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

همچنین پیکاپ زامیاد کارون که مدتی پیش رونمایی شده بود نیز در نمایشگاه خودرو مشهد حضور داشت. سایپا دیزل هم با کامیونت فوتون M4L، کامیون کشنده دانگ فنگ و اتوبوس برقی Skywell در این رویداد مهم خودرویی حضور پیدا کرده است.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور کرمان موتور با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

کرمان موتور حضور گسترده ای در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 داشته و جدیدترین محصولات خود را به این رویداد خودرویی مهم آورده است. در غرفه کرمان موتور سدان تازه رونمایی شده کی ام سی KMC J7 توجه عمده بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود. کرمان موتور اظهار کرد که به زودی قصد دارد سدان کی ام سی KMC J7 را با قیمتی در حدود 1.2 میلیارد تومان به بازار عرضه کند.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

از جمله دیگر خودروهای حاضر در غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 می توان به کراس اوور کی ام سی KMC K7 اشاره کرد که پرچمدار شاسی بلندهای کرمان موتور محسوب می شود. همچنین کرمان موتور جک اس 5 جدید با موتور 1.5 لیتری TGDI، جک S3، جک J4 و پیکاپ کی ام سی KMC T8 را نیز با خود به نمایشگاه مشهد آورده بود.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 با کامیون کشنده دافران H7

شایان دیزل یکی از خودروسازان تجاری نوپا بوده که با تنها محصول خود یعنی کامیون کشنده دافران H7 در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 حضور پیدا کرده است. کامیون کشنده دافران H7 یکی از مدرن ترین و قدرتمندترین کشنده های رنج 44 تن موجود در بازار کشور بوده که موفق به کسب استانداردهای 85 گانه شده و دارای یک موتور 12155 سی سی شش سیلندر خطی بوده که قادر به تولید 480 اسب بخار قدرت و همچنین 2230 نیوتن متر گشتاور را در دور 1300 تولید کند. کشنده دافران H7 با اتکا به این موتور قدرتمند، یکی از قوی ترین کامیون کشنده های 4×2 در بازار ایران محسوب می شود. نیروی تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 12+4 سرعته اتوماتیک AMT ساخت ZF با اینتاردر 5 حالته (ترمز گیربکس) به چرخ ها منتقل می شود.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

شرکت آرین دیزل یکی از زیرمجموعه های آرین پارس موتور بوده که بازی تجاری ساز این شرکت محسوب می شود و با کامیونت های جک در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 حضور پیدا کرده است. شرکت آرین دیزل در حال حاضر کامیونت جک 6 تن، کامیونت جک 8.5 تن و کامیونت جک 9 تن را در سبد محصولات خود داشته و ون جک سانری را نیز به بازار عرضه می کند. البته قرار است که به زودی کامیون کشنده آرین دیزل نیز رونمایی شود که بدین ترتیب سبد محصولات تجاری این شرکت تکمیل می شود.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور آمیکو با آسنا در نمایشگاه خودرو مشهد

شرکت ارس خودرو دیزل یا همان آمیکو مدت زیادیست که محصول جدیدی را معرفی نکرده، اما همچنان پیکاپ آمیکو آسنا نزد مشتریان محبوب بوده و فروش خوبی را تجربه می کند. با توجه به اینکه مدتیست محصول جدیدی توسط آمیکو به بازار عرضه نشده، این شرکت با همان محصولات سابق خود اعم از پیکاپ آمیکو آسنا تنها در مدل دنده ای در نسخه های استاندارد و تیونینگ شده برای آفرود در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 حضور پیدا کرده است.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟