اخبار خودرو ایران

شاسی بلند مدرن T77 رونمایی شد

جمعه - ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
خواندن دقیقه
بی ام کارز (BM CARS)

بی ام کارز (BM CARS) در نمایشگاه خودروی مشهد 1402 با یک سورپرایز آمد. این شاسی بلند با ابهت و شگفتانه دقیقه 90، معادلات خودروهای این نمایشگاه را بر هم زد چرا که پیش از این، اسمی از این خودرو برای معرفی در نمایشگاه خودروی مشهد به میان نیاورده بود.

به گزارش خودرونویس، بی ام کارز (BM CARS) در نمایشگاه خودروی مشهد 1402 با یک سورپرایز آمد. این شاسی بلند با ابهت و شگفتانه دقیقه 90، معادلات خودروهای این نمایشگاه را بر هم زد چرا که پیش از این، اسمی از این خودرو برای معرفی در نمایشگاه خودروی مشهد به میان نیاورده بود.

بستیون T77 یک SUV با ابهت است که بی ام کارز (BM CARS) آن را در یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی کشور در معرض دید دوستداران خودرو قرار می‌دهد.

هرچند پیش از این، برخی خبرنگاران خودرویی نوید ورود این محصول را داده بودند اما کسی گمان نمی‌کرد که این SUV در تابستان ۱۴۰۲ معرفی شود.

بستیون T77 از زیر مجموعه برند شناخته شده FAW است که توسط بی ام کارز عرضه خواهد شد. خطوط پرقدرت جلوی این خودرو، در کنار چراغ‌های باریک و کشیده حکایت از تبعیت این محصول از ترندهای روز طراحی خودروی دنیا دارد.

ظرایف‌ طراحی بدنه این خودرو به ویژه در عقب آن تداعی‌گر خودروی لوکس محبوب ایرانیان یعنی رنج‌ رُوِر است.T77 مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری T-GDI که با اتصال به گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، توانایی تولید ۱۷۵ اسب بخار، قدرت و 258 نیوتن متر، گشتاور را دارد. همچنین این خودرو مجهز به سیستم همیار راننده ADASباسطح L2 است که نشان می‌دهد ان را باید خودرویی در کلاس روز دنیا دانست‌.

بنابر شنیده‌ها، بی ام کارز همچنین در آینده نزدیک مدل‌های از هونگ چی لوکس‌ترین خودرو ساز چین و هاوال خودروساز خوشنام وام جی خودرو محبوب وجوان پسند و کمپانی سانگ یانگ قدیمی‌ترین خودروساز کشور کره جنوبی را وارد خواهد کرد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟