اخبار خودرو ایران
افزودن چاشنی اسپرت به شاسی بلند محبوب مدیران خودرو

معرفی تیگو5 توربوشارژ به همراه مشخصات فنی و تجهیزات

سه شنبه - ۲ دی ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
تیگو5 توربوشارژ مدیران خودرو

تیگو5 مدیران خودرو به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی و بی حاشیه در بازار ایران شناخته می شود. در طول 5 سال گذشته این خودرو همواره مورد استقبال بازار قرار گرفت. بدنه قدرتمند و جادار این خودرو حس یک شاسی بلند مستحکم را می دهد. اما اخیرا شرکت مدیران خودرو اعلام کرده که مدل توربو این محصول نیز بر اساس نیاز بازار عرضه خواهد شد تا به یک شاسی بلند خانوادگی، چاشنی اسپرت و هیجان نیز افزوده شود.

مشخصات فنی تیگو5 توربوشارژ

به گزارش خودرونویس، در باطن تیگو5 توربو از تکنولوژی جدیدی استفاده شده است. پیشرانه 1.5 لیتری توربو  معروف این خودرو که خود ماحصل طراحی شرکت AVL اتریش بوده و سیستم توربو آن توسط شرکت معروف هانیوال طراحی شده است. اما آنچه نیروی تولیدی پیشرانه را منتقل می کند، گیربکس 9 سرعته  CVT نسل جدید است که کارایی خود را به خوبی نشان داده و توانسته جزو برترین گیربکس ها در کشور چین انتخاب شود که خود مزیت بزرگی به حساب می آید.

 

تجهیزات ایمنی و رفاهی تیگو5 توربو

به لحاظ آپشن ها مدل توربو تیگو5 همان تجهیزات قبلی  را خواهد داشت. آپشن های مناسب ایمنی چون ایربگ های جانبی، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، پایش فشار باد تایرها و کمکی شروع حرکت در سربالایی به همراه نمایشگر لمسی 10 اینچی، سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، سانروف برقی، آینه های برقی ، دوربین داینامیک در کنار آپشن فرمان برقی از جمله تجهیرات تدارک دیده شده برای تیگو5 توربوشارژ به حساب می آیند.

وجود این تجهیزات باعث شده تا تیگو5 توربو را برای خانواده های ایرانی که هم به دنبال جاداری و قدرت یک خودرو در کنار لذت رانندگی هستند، به گزینه ای ایده آل تبدیل شود که می تواند با برخی خودروهای دست دوم خارجی چون سانتافه های 4 سیلندر مدل های 2010 تا 2013 و یا توسان و اسپورتیج های مدل 2011 تا 2015  رقابت کند.

همچنین تیگو5 توربو به دلیل دارا بودن گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان می تواند نسبت به رقبای وارداتی دست دوم به گزینه ای مناسب برای مشتریان مشکل پسند تبدیل شود.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟