اخبار خودرو ایران
10 دلیل برای انتخاب محصول استراتژیک چری

تیگو5 شاسی بلند با کیفیت و ارزان چینی

شنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۹
خواندن 6 دقیقه
تیگو 5

تیگو5 با بهره‌گیری از پیشرانه 1971 سی‌سی یا 2 لیتری قدرتی معادل 137 اسب‌بخار و همچنین 182 نیوتن‌متر گشتاور را تولید می‌کند که برای استفاده‌ روزمره مناسب بوده و از لحاظ توانمندی فنی وضعیت مناسبی را در اختیار دارد.

به گزارش خودرونویس، بازار خودروی ایران بعد از تحریم ها با دو مشکل اصلی مواجه شد که یکی رفتن بسیاری از برندها از کشور و مساله دیگر بحث خدمات پس از فروش محصولات داخل کشور بود. به همین دلیل خودروهایی که تولید آنها متوقف نشد و همچنان فروششان ادامه داست، از دید مشتری ارزش ویژه‌ای یافتند.

به گزارش خودرونویس، یکی از این خودروها، چری تیگو5 شرکت مدیران خودرو است؛ خودرویی که در تمام نقاط ایران محبوب است. طراحی ساده و شکیل این خودرو در کنار کابین جادار و ابعاد بزرگ، جزو ویژگی‌های مشتری پسند آن است. بدنه سنگین این خودرو حس ایمنی و استحکام بالا را به سرنشینان می‌دهد و آزمایش تست تصادف آن در چین و موسسه معتبر IDIADA اسپانیا حکایت از ی خودرویی مستحکم دارد، چراکه تیگو5 در این تست‌ها موفق به کسب که 5 امتیاز کامل ایمنی شده است.

 

تیگو5، کراس‌اوور محبوب از مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو با داشتن شبکه نمایندگی‌های گسترده در کل کشور حتی در شهرهای کوچک، خیال مشتریان خود را از بابت خدمات پس از فروش کاملا آسوده کرده است. از سوی دیگر مزیت اصلی این شرکت در حال حاضر توان تولید در شرایط تحریم و تحویل فوری محصول با شرایط منعطف اقساطی است که یک شرایط خاص و منحصر به فرد برای خریداران به وجود می‌آورد.

پیشرانه 2 لیتری چری تیگو5 برای ایرانیان کاملا آشنا هست و در طول این سال‌ها بر روی محصولات مدیران خودرو به خوبی دوام خود را نشان داده و در نهایت با تغییرات لازم و به روز کردن آن بر روی تیگو5 نصب شده است.

از سوی دیگر امکانات ایمنی این خودرو مانند کیسه‌های هوای جانبی، سیستم پایداری الکتریکی، کنترل ضد لغزش، کنترل حکرت در سر بالایی و سیستم کمکی ترمز و توزیع نیروی ترمز باعث شده تا خیال راننده از ایمنی این کراس‌اوور زیبا راحت شود. اما با ورود به تیگو5 اولین چیزی که جلب توجه میکند نمایشگر لمسی 10 اینچی لمسی آن است که فضای کلاسیک داخل خودرو را کمی مدرن کرده و بسیاری از تنطیمات خودرو توسط این نمایشگر انجام می‌شود.

چری تیگو 5

همچنین وجود تجهیزاتی مانند سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید، گرمکن صندلی‌های جلو ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن آینه‌های جانبی، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشوندگی به صورت خودکار، دوربین داینامیک دید عقب خودرو، سیستم کنترل فشار باد تایرها کابینی به نسبت لوکس برای این خودرو به ارمغان آورده‌اند. در ادامه باید گفت چری تیگو5 به لطف بهره بردن از کابینی جادار، صندلی‌های راحت و فضای باری به نسبت زیاد یک کراس‌اووری مناسب برای خانواده‌های ایرانی است.

ضمن اینکه پنج سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان، باعث آرامش خیال مشتری از خدمات پس از فروش این خودرو است. باید اظهار کرد که چری تیگو5 کراس‌اووری زیبا بوده که مطابق با نیاز و سلیقه ایرانیان است؛ به همین دلیل مدیران خودرو موفق شده تنها طی چند سال نزدیک به 40 هزار دستگاه از آن را در ایران به فروش برساند.

 

کیفیت تیگو5

براساس گزارش ISQI در سالهای گذشته تیگو 5 با سه ستاره کیفی در رتبه چهارم درمیان 41 خودرو ساخت داخل قرار گرفته است. وضعیت کیفی چری تیگو5 براساس این گزارش هم‌تراز مدل سوزوکی گرندویتارا است که در رده خودروهای بالای 100 میلیون تومان قرار دارد. این درحالی است که چری تیگو 5 هم‌اکنون در تیپ‌های مختلف بین 77 تا 99 میلیون‌تومان عرضه می شود.

چری تیگو5 محصول لوکس شرکت مدیران خودرو است که هم‌اکنون یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت خودروسازی نیز به شمار می‌رود.

همین گزارش حاکی است، شرکت های خودروسازی چین ، این روزها با سرعت زیادی در حال رشد و حرکت هستند، این پیشرفت تنها معطوف به بازار ایران نیست بلکه در کلیه بازارها این حرکت در حال اتفاق است. گویا اژدهای زرد در مقوله کیفیت نیز همچون کمیت در حال رشد سریع و تصاعدی است. خودروسازان گوناگونی در کشور چین در حال فعالیت هستند اما برخی از آنها استراتژی جهانی شدن را با جدیت تمام دنبال می کنند و برای ارتقاء کیفیت محصولات خود سرمایه گذاری کلانی را انجام داده و خواهند داد.

تیگو 5

بازار خودروی ایران نیز نزدیک به یک دهه است که میزبان برندهای گوناگون چینی است و تمام تولید کنندگان خصوصی خودرو در کشور امروز به گونه ای تولید کننده محصولات چینی هستند و حتی برخی از خودروسازان بزرگ کشور نیز همکاری های خود با خودروسازان چینی را توسعه داده اند.

نکته جالب اینجاست که وقتی صحبت از برندهای چینی و جوان در بازار خودرو می شود مهمترین عاملی که به ذهن مصرف کننده خطور می کند کیفیت تولید این محصولات  است. بسیاری از مصرف کنندگان امروز در فضاهای گوناگون مجازی و غیر مجازی با انواع گوناگون  اطلاعات و اظهار نظرات روبرو می شوند که گاهی گیج کننده و نادرست و گاهی نیز درست است.  اما آنچه  مهم به نظر می رسد این است که دنیا در حال تغییر است و ما هم در راستای حرکت جهانی باید تغییرات را بپذیریم و بازیگران جدید این عرصه را باور کنیم.

ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان اصلی ترین مرجع بررسی کیفی و رضایت مشتریان نشان می دهد که چینی ها به سرعت در حال رشد و حرکت هستند.

به نظر می رسد بر اساس همین ارزیابی ها نظر بسیاری از افراد محافظه کار را در مورد خودروهای چینی تغییر یافته است. از طرفی بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین یعنی چری سرمایه گذاری کلانی را در راستای استراتژی جدید خود از سال 2012 برای ارتفاء کیفی محصولات خود با بهره گیری از مهندسان ،طراحان و متخصصان غربی و ژاپنی  انجام داد و تیگو5 به عنوان استراتژیک ترین محصول ثمره و میوه این حرکت است. چراکه چندی پیش نیز این شاسی بلند به عنوان شاسی بلند سال یکی از کشورهای آمریکای جنوبی انتخاب شد.

 

ده دلیل برای انتخاب چری تیگو5

پنج سال از عرضه تیگو5 توسط مدیران خودرو می گذرد و تا به امروز بیش از 40 هزار دستگاه از این شاسی بلند پر طرفدار در بازار ایران فروش رفته و به یکی از موفق ترین شاسی بلندهای تولید کشور تبدیل شده است.

به گزارش خودرونویس، با توجه به اطلاعات و نظریات جمع آوری شده از برخی از مالکان این خودرو دلایل محبوبیت آنرا بدست آورده‌ایم که به شرح زیر می‌توان آنها را بر شمرد:

1- بدنه قوی و محکم ( دارای 5 ستاره ایمنی ) و شاسی مستحکم و قوی

2- فضای داخلی جا دار مناسب خانواده های ایرانی

3-فضای بار مناسب که آنرا به یک گزینه مطلوب برای سفرهای خانوادگی بدل میکند

4- ارتفاع بالا که به خریداران حس یک شاسی بلند قوی را میدهد

5- صندلی های مناسب با ارگونومی خود که در سفرهای طولانی راحت است

6-پیشرانه سازگار با بنزین ایران

7- شبکه گسترده خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سرتاسر کشور ( حدود 140 نماینده ) و ضریب تامیین مناسب قطعه

8- گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر همراه با 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان

9-مانیتور 10 اینچی که حس مدرن بودن را می دهد

10– امکانات ایمنی چون ایربگ جانبی- ESP-TCS-HHC-DTC

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟