به گزارش خودرونویس، این خودرو  چندین تغییر متناسب با شرایط نیاز بازار داشته است. با این حال امروز تیگو5 به عنوان یک محصول جا افتاده و با کیفیت در نظر گرفته می شود که همواره شرکت مدیران خودرو به دنبال ارتقا آن بوده است. از این رو مدیران خودرو قصد دارد به زودی مدل توربوشارژ این خودرو با گیربکس جدید را مطابق با تقاضای بازار وارد مرحله تولید کند و عرضه آن را به بازار خواهد کرد.

 

مشخصات فنی تیگو5 توربوشارژ

پیشرانه توربوشارژ این خودرو، همان موتور معروف و خوش سابقه 1.5 لیتری توربو مدیران خودرو بوده که بر روی محصولات لوکس و خوشنام شرکت مدیران خودرو چون تیگو7، آریزو6، ایکس 55 و آریزو5 نیز پیشتر نصب شده است. در طول مدت 3 سال که از نصب این موتور روی لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو یعنی تیگو7 می گذرد ، عملکرد بسیار خوب و مصرف بهینه و همچنین عملکرد قابل اعتماد آن به مشتریان ثابت شده است. این موتور طراحی شرکت معروف اتریشی  AVL بوده و سیستم توربو آن نیز تکنولوژی شرکت  معروف هانیوال است .

از سوی دیگر گیربکس تیگو5 توربوشارژ نیز نسل جدید گیربکس های CVT  مدیران خودرو بوده که یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با 9 دنده مجازی بوده و اولین بار بر روی خودروی آریزو6 نصب شده که آن هم عملکرد موفقی دارد. جالب است که بدانید این جعبه دنده جزو 10 گیربکس برتر بازار خودروی چین در سال گذشته انتخاب بوده که نشان دهنده کارایی بالای این گیربکس است. نصب این گیربکس جدید در کنار پیشرانه توربوشارژ برای تیگو5 یقینا موجب بهبود چشمگیر عملکرد آن نسبت به مدل فعلی می شود.

همچنین به این خودرو سیستم فرمان برقی نیز اضافه شده که باعث افزایش راحتی و سطح ایمنی ایمنی تیگو5 توربو می شود. قطعا این موتور و گیربکس و با درجه کارایی بالا در کنار ویژگی های مشتری پسند تیگو5 چون کابین جادار، نمایشگر 10 اینچی به همراه رهیاب،  کیسه های امنی هوای جانبی، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم ضد لغزش و کمکی حرکت در سربالایی در کنار خدمات پس از فروش گسترده مدیران خودرو در مقایسه با رقبا  می تواند زمینه ساز موفقیت تیگو5 در بازار رقابتی ایران شود.

 

 

 

 

 

 

 

3 از 2 رای