تیگو 7  سمبل ارتقا کیفی محصولات مدیران خودرو

یکشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
مدیران خودرو تیگو7

تیگو7 لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو بوده که به نوعی محصولی ساختارشکن محسوب می شود که با موفقیت خود زمینه را برای حضور دیگر خودروهای لوکس چینی در بازار ایجاد کرد.

به گزارش خودرونویس، تابستان سال 1396 در مراسمی پر صدا مدیران خودرو شاسی بلند لوکس خود را با نام تیگو7 را به بازار عرضه کرد. شاسی بلندی که در آن زمان  با  قیمت نزدیک به برخی خودروهای وارداتی رونمایی شد و از دید برخی کارشناسان ریسکی بزرگ بود. اما خیلی سریع تیگو7 جای خود را در بازار ایران به علت عملکرد مناسب باز کرد و توانست با رقبای کره ای خود چون هیندای توسان و کیا اسپورتیج به خوبی رقابت کند.

تیگو7  دارای طراحی بسیار مدرن و شیک بوده و برای اولین بار پیشرانه توربوشارژ و گیربکس دوکلاچه را به شرکت مدیران خودرو معرفی کرد که توانست به سرعت جای  خود را باز کند. همچنین این خودرو آپشن های جدیدی چون سانروف پانوراما، دوربین 360 درجه  و ترمز پارک برقی و اتوهلد ( در مدل فیس لیفت ) را برای اولین بار در محصولات این برند عرضه کرد .

تیگو7 محصولی مدرن و قابل قبول در بازار ایران بود که راه را برای  ورود محصولات لوکس تر به خانواده مدیران خودرو هموار کرد و نشان داد که محصولات جدید این خودروساز آماده رقابت با خودروهای وارداتی و لوکس هستند .

زبان جدید طراحی در کنار آپشن های معقول رفاهی و ایمنی و گارانتی خاص 5 سال یا 150 هزار کیلومتری که در میان خودروهای تولیدی کاملا خاص و مشابه وارداتی ها بوده، نشان داد که مدیران خودرو با اعتماد به نفس کافی تیگو7 را عرضه کرده که راه را برای آینده درخشان و تولید محصولاتی با سبک و استاندارد جدید عرضه کند. قابل ذکر است که تیگو7 مدیران خودرو هم یک شاسی بلند خانوادگی و هم اسپرت میباشد و می تواند نیازهای مختلفی را برآورده سازد.

تیگو7 در بازار چین و بازارهای صادراتی نیز موفقیت های مهمی را کسب کرده و برخی نشریات برزیلی آنرا به عنوان شاسی بلند کامپکت سال بازار برزیل معرفی کردند و همچنین این شاسی بلند زیبا در سال 2016 لقب زیباترین خودروی کراس اوور چینی را از مجله استایل ژاپن از آن خود کرد و همواره موفق به جلب رضایت مشتریان شده و به عنوان رقیب جدی برای خودروهای کره ای چون کیا اسپورتیج و هیندای توسان به شمار می رود .

 

..

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟