تیگو7 سمبل پیشرفت مدیران خودرو

چهارشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
چری تیگو7

خودروی تیگو7 به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو و یکی از لوکس ترین شاسی بلند های صفر کیلومتر موجود بازار ایران شناخته می شود. بیش از 3 سال بوده که این خودرو میهمان بازار ایران است و در طول این مدت توانسته عملکرد خوب و مطلوبی داشته باشد.

به گزارش خودرونویس، از نگاه مشتریان نیز تیگو7 یک محصول قابل اطمینان و پر طرفدار است و دلایل انتخاب این خودرو و موفقیت آن از دید آنها  طراحی زیبا و مدرن آن بوده که قطعا توجه هر بیننده ای را جلب می کند. از سوی دیگر پیشرانه توربوشارژ با 147 اسب بخار قدرت و گشتاور 210 نیوتن متری، شتاب خوبی را ایجاد می کند که 0 تا 100 آن در حدود 9 ثانیه است وخیلی از مالکان بنا به گفته ها و تست های انجام شده در شتاب گیری توانسته اند برتری خودروی خود را نسبت به بسیاری از خودروها حتی در سگمنت بالاتر اثبات کنند.

شاسی مستحکم و بدنه قوی نیز از دیگر ملاک های انتخاب تیگو7 بوده که قطعا حس امنیت را ایجاد می کند و در آزمایش های ایمنی این خودرو توانسته 5 ستاره کامل ایمنی را از موسسه تست تصادف چین کسب کنند.

 

تجهیزات رفاهی و ایمنی

تیگو7 از لحاظ آپشن های رفاهی نیز کاملا مالکان خود را راضی کرده و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی را عرضه می کند. ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم های کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش، کنترل در سربالایی و پائینی در کنار دوربین دید 360 درجه، سقف پاناروما، اتوهلد، سیستم ترمز پارک برقی و گرمکن صندلی های جلو از جمله آپشن هایی است که توجه مالکان خودرو را در هنگام خرید به خود جلب کرده است.

تیگو7  هم مانند تمام خودروها دارای جنبه های مثبت و منفی قطعا از دید خریداران بوده که جا دارد مورد توجه سازنده قرار گیرد و اقدامات لازم صورت گیرد؛ اما با توجه به کلیه نکات می توان با توجه به استقبال مناسب تیگو7 را خودرویی مناسب دانست که موفق بوده و امروز می تواند با نمونه های وارداتی رقابت کند و درشرایط فعلی بازار بخشی از مشتریان این خودروها را به سمت خود جذب کند و با شرایط متنوع فروش اقساطی خود امکان خرید را در بازار فعلی آن هم به صورت اقساطی و تحویل کوتاه مدت فراهم کند.

تیگو7 نمونه ای از تلاش شرکت مدیران خودرو برای عرضه محصولات با کیفیت بوده تا راه را برای ورود خودروهای لوکس تر و به روزتر این برند به بازار ایران هموار سازد.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟