اخبار خودرو جهان
رقیب قدرتمند مرسدس میباخ اس کلاس

تصاویر آئودی A8 L هورش منتشر شد

یکشنبه - ۹ آبان ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
آئودی A8 L هورش

آئودی قصد دارد که در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2021 که ماه آینده برگزار می شود، سدان سوپر لوکس و اشرافی A8 L Horch را رونمایی کند. ولی تا قبل از برگزاری این نمایشگاه، آئودی تصاویر رسمی این سدان فوق لوکس را معرفی کرده است. متاسفانه در این لحظه آئودی A8 L هورش تنها ویژه بازار چین بوده و نصب نشان هورش روی این خودرو نشان دهنده ذات لاکچری و اشرافی این خودرو بوده که رقیب اصلی میباخ محسوب می شود. آئودی A8 L هورش بروزرسانی های زیادی نسبت به مدل استاندارد به خود دیده که به کمک آنها به رقیب قدرتمندی برای مرسدس میباخ اس کلاس در چین تبدیل شده است.

به گزارش خودرونویس، فاصله بین دو محور آئودی A8 L حدود 130 میلی متر از آئودی A8 استاندارد کشیده تر بوده که به موجب آن طول کلی خودرو 5.45 متر رسیده است. این فاصله بیشتر بین دو محور موجب فضای خیره کننده و جادار کابین شده و مالکین چنین لیموزینی بیشتر زمان در ردیف عقب به استراحت می پردازند و معمولا یک راننده را به استخدام خود در می آورند. از جمله بروزرسانی های اعمال شده در طراخی بیرونی می توان به رنگ جدید بدنه اشاره کرد که شامل خاکستری و سبز است. همچنین رینگ های آلیاژی 20 اینچی پولیش خورده جدید در کنار نشان هورش نیز روی بدنه این لیموزین اشرافی نصب شده است. این آئودی A8 L هورش به صورت استاندارد به چراغ های LED ماتریسک و چراغ های عقب OLED مجهز است.

آئودی A8 L هورش

مشخصات فنی آئودی A8 L هورش

قلب تپنده این خودرو همان پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر V شکل دو توربوشارژ آئودی بوده که در کنار آن یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی نیز نصب شده است. این سیستم قادر به تولید 340 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور بوده که برای سدانی که راحتی و لوکس بودن سرنشین را اولویت اول و قدرت و عملکرد را اولویت دوم خود قرار داده، بیش از مقدار مورد نیاز است. این پیشرانه برای انتقال قدرت با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه کوپل شده و نیروی تولیدی توسط سیستم تمام چرخ محرک کواترو آئودی به هر دو محور منتقل می شود.

کابین آئودی A8 L هورش

آئودی A8 L هورش با سیستم صوتی سه بعدی B&O استریو، رایحه های مختلف برای داخل کابین و سیستم تصفیه هوا و یونیزه کردن کابین راهی بازار چین می شود. هر چهار صندلی نصب شده برای این خودرو دارای هشت مد ماساژ بوده و انواع تکنولوژی های روز برای راحتی و رفاه حال سرنشینان درون کابین این لیموزین آئودی تعبیه شده اند. سرنشینان ردیف عقب به یک نمایشگر مرکزی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی دسترسی دارند که به وسیله همین نمایشگر می توانند بسیاری از قابلیت های خودرو را نیز کنترل کنند. در برخی از قسمت های کابین مانند تکیه گاه آرنج عقب نیز برند هورش دیده می شود.

کابین آئودی A8 L هورش

آئودی قصد دارد که A8 L هورش را در تاریخ 19 نوامبر رونمایی کند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟