افزایش تولیدات سالانه ایران خودرو کرمانشاه

دوشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
ایران خودرو کرمانشاه

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه از افزایش تولیدات سالانه این شرکت به ۳۵ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خودرونویس، محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت : افزایش ظرفیت خط تولید ایران خودرو کرمانشاه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالی که به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مزین شده صورت می‌گیرد.

او به عملکرد این کارخانه در پارسال اشاره کرد و گفت : پیاده سازی استاندارد‌های ایزو چهل و پنج هزار و یک (مدیریت ایمنی و بهداشت) و ایزو چهارده هزار و یک (مدیریت محیط زیست) در راستای تحقق اهداف عالیه گروه صنعتی ایران خودرو، تولید خودرو‌های صادراتی و شکستن رکورد تولید سالانه و افزایش ۶۵ درصدی تولیدات این شرکت از دستاورد‌هایی است که نشات گرفته از روحیه جهادی کارکنان پر تلاش این مجموعه در شرایط تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس منحوس کرونا می‌باشد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با اشاره به نقش مهم قطعه سازان در اشتغالزایی جوانان منطقه افزود: قطعه سازان با رعایت استاندارد‌های کیفی به عنوان شریک ایران خودرو می‌توانند در توسعه صنعت خودروسازی کشور تاثیر گذار باشند.

او افزود: شرکت ایران خودرو کرمانشاه سال ۱۳۹۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه مصوب و در دستور کار قرار گرفت. این پروژه در سال ۱۳۹۴ کلید خورد و در سال ۱۳۹۶ با ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰ دستگاه خودرو به بهره برداری رسید که در حال حاضر با ظرفیت تولید روزانه ۱۷۵ دستگاه خودرو در حال فعالیت می‌باشد.

ملکی گفت: دراین شرکت ۳ محصول پژو پارس اتوماتیک، Xu ۷ و tu ۵ تولید و راهی بازار‌های داخلی و خارجی می‌شود .

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟