افزایش ۷۱ درصدی تولیدات ایران خودرو کرمانشاه

دوشنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
ایران خودرو

تولید محصولات ایران خودرو کرمانشاه در نیمه نخست امسال ۷۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خودرونویس، مدیرعامل این شرکت گفت: بررسی آمار تولیدات شرکت ایران خودرو کرمانشاه از ابتدای امسال تا ۲۴ شهریورماه، نشان دهنده تولید ۱۳ هزار و ۸۷۲ دستگاه خودروی پژو پارس اتوماتیک، xu۷ و tu۵ است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تولید ۸ هزار و ۱۱۶ دستگاه رشد ۷۱ درصدی را نشان می‌دهد.
محمد ملکی با بیان اینکه دوره افت ناشی از تحریم را در تولید خودرو پشت سر گذاشته ایم، افزود: میانگین تولید روزانه این شرکت بیش از ۱۶۰ دستگاه در روز است که بر اساس دستور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید سایت کرمانشاه به ۱۷۵ دستگاه در روز خواهد رسید، در حالی که سال گذشته این عدد کمتر از ۱۲۰ دستگاه بوده است.
وی افزایش تولید و کسب گواهینامه سه ستاره کلیه محصولات تولیدی این شرکت را از دستاورد‌های مهم در دوران تحریم برشمرد.

حمل ریلی ۴۰۰ دستگاه خودرو از ایران‌خودرو کرمانشاه به تهران

به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان و با استفاده از ظرفیت شبکه حمل و نقل ریلی کشور، هر هفته ۴۰۰ دستگاه خودروی تولیدی ایران‌خودرو کرمانشاه به مقصد تهران بارگیری و حمل می‌شود و افزایش این تعداد نیز در دستور کار قرار دارد.

ین سایت تولیدی در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، تحقق اهداف و تسریع در اجرای تعهدات به مشتریان، از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه بهره گرفته و در همین راستا با توجه به ظرفیت ریلی ایجاد شده در استان و هماهنگی های به‌عمل آمده از ظرفیت موجود در این بخش نیز حداکثر بهره را خواهد برد.

4 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟