اخبار خودرو ایران

ام وی ام ایکس 22 پرو رتبه نخست را در فهرست رتبه بندی ضریب اطمینان JD پاور

سه شنبه - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
ام وی ام ایکس 22 پرو X22 Pro رتبه نخست ارزیابی JD پاور در چین

به تازگی JD پاور گزارشی(VDS)  مبتنی بر ضریب اطمینان خودروهای چینی در سال 2021 منتشر کرده است. از این میان، ایکس 22 پرو X22 Pro با برتری مطلق در رتبه اول فهرست کراس اوورها با برند چینی قرار گرفت.

به گزارش خودرونویس، JD پاور مطالعه ضریب اطمینان خودروهای چینی (VDS) را در سال 2010 را با هدف تحقیق در مورد مشکلات کیفی رخ داده در یک بازه زمانی 6 ماه در خودروهایی با زمان مالکیت 13 تا 48 ماه آغاز کرد. امتیاز ضریب اطمینان خودرو با تعداد مشکلات پیش آمده بین هر صد وسیله نقلیه (PP100) محاسبه می شود و هر چه امتیاز PP100 کمتر باشد، متعاقبا مشکل کمتر بوده و نشان دهده کیفیت بالاتر خودرو است.

در این ارزیابی، ام وی ام ایکس 22 پرو X22 PRO با امتیاز عالی 103 از PP100 در رتبه اول از بین خودروهای کراس اوور چینی قرار گرفت. میانگین امتیاز کراس اوورهای برند چینی با 143از PP100 است. امتیاز ایکس 22 پرو X22 PRO بسیار فراتر از رقبای هم رده خود است و این نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است.

ام وی ام ایکس 22 پرو X22 Pro رتبه نخست ارزیابی JD پاور در چین

از زمانی که ایکس 22 پرو X22 PRO در سال جاری، به بازار برزیل، شیلی، پرو، عربستان سعودی، عراق و سایر کشورها وارد شد، مورد علاقه مصرف کنندگان جهانی قرار گرفته است. در شیلی، فروش اجمالی ام وی ام ایکس 22 پرو X22 PRO در 9 ماه اول سال جاری، رتبه دوم را در بین تمام برندهای خودروساز کسب کرده است. در برزیل، از زمانی که ایکس 22 پرو X22 PRO در ژوئن امسال وارد بازار شد، فروش آن همچنان تصاعدی بوده و طراحی این خودرو به طور گسترده مورد علاقه مخاطبین جوان است.

ام وی ام ایکس 22 پرو X22 Pro رتبه نخست ارزیابی JD پاور در چین

ایکس 22 پرو X22 Pro یک “خودروی خاص” بوده که ویژه مخاطبین جوان طراحی شده است. ام وی ام X22 پرو دارای جلوپنجره الماس کهکشانی و خط دور بدنه دینامیک بوده که حس طراحی بسیار شیک و اسپرت را ایجاد می کند. و از نظر تکنولوژی آپشن ها و راحتی در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو مجهز به تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، EPB+AUTOHOLD، ESP9.3 و صندلی های چرمی و … است. ترکیب موتور 1 لیتری توربو و جعبه دنده 9 سرعته CVT عملکرد راضی کننده ای را برای این خودرو به ارمغان آورده است. ام وی ام ایکس 22 پرو از نظر ظاهر، راحتی و فناوری و تکنولوژی، خواسته های مشتریان قشر جوان را برآورده کرده و رانندگی با این خودرو تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://www.mvmco.ir/products/18/X22%20pro

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟