اخبار خودرو جهان
مجهز به اکسسوری هایی بسیار جذاب برای کمپینگ و طبیعت گردی

فورد برانکو اورلند کانسپت رونمایی شد

شنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
فورد برانکو کانسپت اورلند

تا به امروز فورد چیزی در خصوص اکسسوری های قابل نصب و در حال عرضه برای نسل جدید برانکو دو و چهار درب کم نگذاشته است. با این حال هنوز اکسسوری های از این خودرو وجود دارند که ما آنها را مشاهده نکرده ایم که برخی از آنها روی این نسخه مفهومی برانکو که صرفا ویژه کمپینگ و سفرهای طولانی مدت طبیعت گردی توسعه یافته، نصب شده است. این نسخه برانکو اورلند مفهومی نام داشته و به دلیل اکسسوری های اضافی که روی آن نصب شده چهره بسیار گیرا و جذابی دارد و کاملا برای سفرهای چند روزه در جنگل و طبیعت مناسب است.

تفاوت ها با فورد برانکو استاندارد

به گزارش خودرونویس، یکی از بارزترین اکسسوری های نصب شده روی برانکو اورلند، چادر سقفی است. این چادر دو نفره Heavy Duty ساخت برند یاکیما بوده که از مرغوب ترین چادرهای سقفی تولید شده تا به امروز است که راه دستری به آن یک نردبان تا شونده بوده که به چادر متصل می شود. از آنجایی که کمپینگ تنها خوابیدن نیست، درون کابین یک وسایل مختلفی اعم از یخچال فریزر ARB، اجاق گاز و وسایل آشپزی نیز در پکیجی زیبا و منظم طراحی و جانمایی شده اند. برای یخچال فورد برانکو اورلند یک سینی کشویی در نظر گرفته شده و یک میز و صندلی هایی تاشو نیز بخشی از اکسسوری های نصب شده روی این برانکو هستند.

چادر سقفی فورد برانکو کانسپت اورلند

تا به اینجای کار فورد اکسسوری های که برای یک کمپینگ راحت و دلچسب مورد نیاز است را برای شما فراهم کرده است؛ اما برای اینکه بتوانید از این اکسسوری ها استفاده کنید ابتدا باید به محیطی برای کمپ زدن برسید. به این منظور فورد نسخه بدلندز چهار درب برانکو را به عنوان خودروی پایه انتخاب کرده و برای آن تایرهایی 35 اینچی Fifteen52 تراورس HD و رینگ هایی 17 اینچی تدارک دیده است.

در پروفیل جلو شاهد نصب یک سپر آفرودی طراحی شده توسط فورد پرفورمنس و وینچ قدرتمند WARN هستیم. همچنین یک پروژکتور LED نواری روی قسمت جلوی سقف و شش پروژکتور کوچکتر دیگر در اطراف سقف نصب شده که روشنایی 360 درجه را در محیط کمپ فراهم می کنند. اگر هم در محیط کمپ شرایط بحرانی و اضطراری پیش آمد، شما می توانید از کانال رادیو CB درخواست امداد کنید که این یک ویژگی بسیار جالب است.

فضای بار فورد برانکو کانسپت اورلند

مشخصات فنی

پیشرانه نصب شده در زیر کاپوت این نسخه ویژه کمپ فورد برانکو با نمونه های معمولی هیچ تفاوتی ندارد. بدین ترتیب برانکو اورلند از یک پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست مدل پایه برانکو بهره می برد که برای انتقال قدرت با یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک کوپل شده است. برای چنین پروژه ویژه ای شاید انتظار داشتید که فورد پیشرانه قدرتمندتر برانکو یعنی نمونه شش سیلندر 2.7 لیتری اکوبوست را نصب کند، اما بهتر است بدانید که همین پیشرانه 2.3 لیتری چهار سیلندر اکوبوست هم قادر به تولید بیشینه قدرت 270 اسب بخار و بیشینه گشتاور 420 نیوتن متر بوده که مقدار قابل توجهی است. این سطح قدرت و گشتاور کاملا برای سفرهای طبیعت گردی و دسترسی به نقاط بکر در دل طبیعت کفایت می کند.

نمای عقب فورد برانکو کانسپت اورلند

سخن پایانی

در این لحظه مشخص نیست که آیا این اکسسوری جزو 200 قطعه افترمارکتی است که فورد قصد دارد به هنگام آغاز فروش برانکو روی این خودرو نصب کند یا خیر. در این لحظه لیست اکسسوری های قابل نصب برای فورد برانکوی جدید منتشر نشده، ولی با نزدیک شدن به زمان فروش، فورد این لیست را نیز منتشر خواهد کرد. مشخص است که فورد این نسخه آفرودی و ویژه کمپ برانکو را برای نمایشگاه لغو شده SEMA 2020 تدارک دیده بود؛ ولی این رویداد خودرویی هم مانند بسیاری از نمایشگاه ها و رویدادهای خودرویی دیگر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و خطر همه گیری لغو شده است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟