صنعت قطعه سازی
کار آفرینی موفق یک خانم در صنف تجهیزات تعمیرگاهی

کیا صنعت فرزان نماینده ممتایز پاریزان صنعت در تهران

چهارشنبه - ۱۹ آبان ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
پاریزان صنعت

صنعت خودروسازی به ویژه حوزه تجهیزات تعمیرگاهی حوزه بسیار سخت و پرچالشی بوده که بسیاری از آقایان هم از ورود به آن واهمه دارند. ولی هستند بانوانی که نه تنها به این حوزه یعنی فروش تجهیزات تعمیرگاهی و تست خودرو ورود کرده اند، بلکه عملکردی درخشان هم داشته اند. فرزانه کوره ای یکی از همین بانوان موفق بوده که از کار در شرکت پاریزان صنعت حال نمایندگی فروش تجهیزات تعمیرگاهی این شرکت در تهران را احداث کرده است.

به گزارش خودرونویس، فرزانه کوره ای مدت زمانی در حدود هشت سال کارمند شرکت پاریزان صنعت بوده که یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده تجهیزات تعمیرگاهی خودروهای سبک و سنگین و تجهیزات ریلی در کشور است. وی اظهار کرد که همواره علاقه به راه اندازی بیزینس شخصی خود داشته و این فکر را در سر پروراند تا اینکه در سال 1398 موفق به تاسیس شرکت کیا صنعت پدیده فرزان شد.

فرزانه کوره ای کیا صنعت فرزان

این شرکت در زمینه فروش تجهیزات تجهیزات تعمیرگاهی خودروهای سبک و سنگین، تجهیزات ریلی و کارواش های مکانیزه فعالیت می کند و نمایندگی پاریزان صنعت در تهران است. البته فعالیت این شرکت به شهر تهران محدود نشده و فرزانه کوره ای در شهرهایی که پاریزان صنعت در آنها نمایندگی ندارد نیز فروش و ارسال تجهیزات دارد و گاهی عملکرد آن به حدی خوب بوده که فروشی بالاتر از شرکت دارد.

پاریزان صنعت

مدیرعامل شرکت کیا صنعت فرزان اظهار کرد که در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی همواره تلاش کرده که از تجهیزات تولید شده توسط پاریزان صنعت استفاده کند، ولی اگر وسیله ای در پاریزان صنعت تولید نشود و مشتری درخواست خرید آن را داشته باشد، این قطعه را از برند دارای استاندارد دیگری تهیه می کند.

فرزانه کوره ای در شرکت کیا صنعت فرزان به صورت مستقیم برای پنج نفر کارآفرینی کرده و برای حداقل 10 نفر هم به صورت غیر مستقیم کارآفرینی کرده است. از جمله برنامه های توسعه کیا صنعت پدیده فرزان تولید یک دستگاه جدید در زمینه تعمیرگاهی، معاینه فنی و کارواش بوده که در حال حاضر در مرحله ایده بوده و به زودی آن را عملی خواهد کرد.

پاریزان صنعت

لازم به ذکر است که نمایندگی پاریزان صنعت فرزانه کوره ای در دو سال فعالیت خود همواره رتبه ممتاز بوده و در خیلی از موارد فروش بالاتری از شرکت پاریزان صنعت را داشته است.

سخن پایانی

فرزانه کوره ای با اتکا به جسارت و پشتکار خود موفق شد در حوزه ای مطرح شود که بسیاری از مردان نیز نسبت به فعالیت در آن ترس دارند. وی خطاب به تمام بانوانی که در این صنف به صورت کارمند مشغول هستند توصیه کرد که جسارت لازم را برای پیشرفت داشته باشند و بیزینس شخصی خود را راه اندازی کنند. لازم به ذکر است که کیا صنعت پدیده فرزان در شانزدهمین دوره نمایشگاه قطعه و لوازم خودرو در کنار پاریزان صنعت حضور داشته است.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟