اخبار خودرو ایران

پیکاپ کینگ لینگ تاگا در خدمت پلیس امنیت عمومی چین

چهارشنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
پیکاپ کینگ لینگ تاگا H در خدمت پلیس امنیت عمومی چین

پیکاپ Qingling کینگ لینگ تاگا H که در ایران توسط شرکت پادران موتور عرضه می شود، در چین مورد استقبال کاربران در صنایع دولتی، شهرداری، فرودگاه، برق، ارتباطات، انرژی و سایز صنایع قرار گرفته است. به تازگی هم این پیکاپ به نیروی گشت ترافیک اداره امنیت عمومی شهرداری شهر چونگ کینگ در شرکت Qingling Isuzu تحویل داده شده و به خدمت پلیس امنیت عمومی چین در آمده است.

پیکاپ Qingling کینگ لینگ تاگا H که در ایران توسط شرکت پادران موتور عرضه می شود، در چین مورد استقبال کاربران در صنایع دولتی، شهرداری، فرودگاه، برق، ارتباطات، انرژی و سایز صنایع قرار گرفته است. به تازگی هم پیکاپ کینگ لینگ تاگا H به نیروی گشت ترافیک اداره امنیت عمومی شهرداری شهر چونگ کینگ در شرکت Qingling Isuzu تحویل داده شده و به خدمت پلیس امنیت عمومی چین در آمده است.

به گزارش خودرونویس، شرکت Qingling کینگ لینک شریک تجاری ایسوزو در چین بوده و پیکاپ تاگا H هم روی پلتفرم ایسوزو دی مکس توسعه یافته که یک پیکاپ مطرح ژاپنی است. البته پلتفرم خود ایسوزو دی مکس هم با نسل پیشین شورولت کلورادو یکسان است. بدین ترتیب اگر بگوییم که این پیکاپ ژن آمریکایی دارد، بی راه نگفته ایم. حال هم پیکاپ کینگ لینگ تاگا H به خدمت اداره امنیت عمومی چین در آمده است.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H در خدمت پلیس امنیت عمومی چین

این پیکاپ با کیفیت بالاتر، عملکرد بهتر، قابلیت، راحتی و ایمنی بیشتر، دارای ویژگی های تکنولوژی خودروهای سواری است که نه تنها می تواند اثربخشی رزمی و تصویر خوب ارگان های امنیت عمومی را نشان دهد  همچنین می تواند اطمینان حاصل کند که وسیله نقلیه می تواند در لحظه بحرانی بیرون به عنوان دست راست امنیت عمومی و پلیس راهنمایی و رانندگی چین عمل کند.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H در خدمت پلیس امنیت عمومی چین

مشخصات فنی پیکاپ کینگ لینگ تاگا H

پیکاپ تاگا در نسخه دیزلی از موتور ۳ لیتری توربودیزل چهار سیلندر خطی ایسوزو با کد 4KH1CT6H1 بهره گرفته که قادر به تولید ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است. ویژگی موتورهای دیزلی دوام بالا و تولید گشتاور در دور پایین است. این نسخه به گیربکس 5 دنده دستی مجهز شده است.

اما پیکاپ کینگ لینگ تاگا H در نسخه بنزینی دارای موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تامین شده از ب ام و با کد CE18 بوده که قادر به تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس 6 دنده دستی به چرخ ها منتقل می شود. این خودرو در حالت استاندارد نیروی تولیدی موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند. اما در صورت نیاز امکان انتقال قدرت در دو صورت سبک و سنگین به هر چهار چرخ وجود دارد.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H در خدمت پلیس امنیت عمومی چین

 

نسخه معمولی پیکاپ کینگ لینگ تاگا دارای طول و ارتفاعی معادل ۵۳۸۲ و ۱۸۳۰ میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۰۹۶ میلی متر اعلام شده است. اما اگر حوض بار کشیده تر و جادارتری نیاز دارید، قطعا نسخه Extended یا لانگ پیکاپ کینگ لینگ تاگا برای شما مناسب است. این نسخه حدود ۳۰ سانتی متر طول بیشتری داشته و دارای طول و ارتفاعی به ترتیب معادل ۵۶۹۲ و ۱۸۳۰ میلی متر است. همچنین فاصله بین دو محور نسخه Extended پیکاپ تاگا به ۳۴۰۶ میلی متر افزایش یافته است.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H در خدمت پلیس امنیت عمومی چین

در خصوص مشخصات پیکاپ کینگ لینگ تاگا H که به خدمت اداره پلیس امنیت عمومی چین درآمده اطلاعاتی در دسترس نیست. اما پادران موتور در حال حاضر این خودرو را با موتور بنزینی برای مصارف شخصی و با موتور دیزلی برای ارگان هایی مانند آتش نشانی عرضه می کند.

 

4.7 از 8 رای

دیدگاه شما چیست؟