بررسی پیکاپ کینگ لینگ تاگا H

حجم موتور
لیتری
حداکثر توان
اسب بخار
گشتاور
نیوتن متر
تنفس موتور
گیربکس
مشخصات کامل

کینگ لینگ تاگا H پیکاپ وارداتی شرکت پادران موتور بوده که به تازگی وارد بازار شده است. این پیکاپ روی پلتفرم ایسوزو دی مکس توسعه یافته است. در این مطلب قصد بررسی مشخصات فنی پیکاپ کینگ لینگ تاگا H را داریم.

حضور پادران موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 با پیکاپ کینگ لینگ تاگ

به گزارش خودرونویس، پیکاپ کینگ لینگ تاگا دارای دو مدل بنزینی و دیزلی با دو استایل استاندارد و LWB یا لانگ است. اما پادران موتور تنها با نسخه معمولی پیکاپ کینگ لینگ تاگا در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرده است. این پیکاپ به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه می شود و تنها نسخه بنزینی آن در دو مدل معمولی و لانگ برای فروش به عموم در دسترس است. نسخه دیزلی این خودرو فعلا برای آتشنشانی عرضه شده تا بلکه این شرکت بتواند از ماراتن دریافت استانداردها و مجوزها برای پلاک شدن نسخه دیزلی با موفقیت عبور کند.

حضور پادران موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 با پیکاپ کینگ لینگ تاگ

مشخصات فنی پیکاپ کینگ لینگ تاگا H

پیکاپ تاگا در نسخه دیزلی از موتور ۳ لیتری توربودیزل چهار سیلندر خطی ایسوزو با کد 4KH1CT6H1 بهره گرفته که قادر به تولید ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است. ویژگی موتورهای دیزلی دوام بالا و تولید گشتاور در دور پایین است. این نسخه به گیربکس 5 دنده دستی مجهز شده است.

حضور پادران موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 با پیکاپ کینگ لینگ تاگ

اما پیکاپ کینگ لینگ تاگا H در نسخه بنزینی دارای موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تامین شده از ب ام و با کد CE18 بوده که قادر به تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس 6 دنده دستی به چرخ ها منتقل می شود. این خودرو در حالت استاندارد نیروی تولیدی موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند. اما در صورت نیاز امکان انتقال قدرت در دو صورت سبک و سنگین به هر چهار چرخ وجود دارد.

مشخصات فنی پیکاپ کینگ لینگ تاگا H

موتور
حجم موتور لیتری
تنفس موتور
انتقال نیرو
حداکثر قدرت اسب بخار
حداکثر گشتاور نیوتن متر
جعبه دنده
شتاب ۰ - ۱۰۰ ثانیه
مصرف سوخت داخل شهر در ۱۰۰ کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی در ۱۰۰ کیلومتر
کلاس اتاق
ابعاد بدنه میلی متر
فاصله محور ها میلی متر
اندازه تایر
حجم صندوق لیتر
حجم باک لیتر
وزن خودرو کیلوگرم
آلایندگی

امکانات ایمنی

دو کیسه ایمنی هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز دیسکی در هر چهار چرخ، کروز کنترل، سنسور نور، چراغ روشنایی در روز، دوربین دید 360 درجه، هشدار خروج از خط، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، پایش فشار باد تایرها، سنسور باران، سیستم حفظ تعادل خودرو در حین شتابگیری و …

امکانات رفاهی

نمایشگر 10 اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا و سرگرمی، کلاستر دیجیتالی پشت فرمان، فرمان D شکل با کلیدهای کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل، صندلی برقی راننده در 8 جهت با قابلیت تنظیم گودی کمر، صندلی برقی سرنشین در 4 جهت، گرمکن صندلی های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای

خودرو های هم کلاس

دیدگاه شما چیست؟