اخبار خودرو ایران
ایران خودرو اعلام کرد

پژو ۲۰۷ با موتور TU3 در انتظار قیمت گذاری است

دوشنبه - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

پژو ۲۰۷ با موتور TU3 در انتظار قیمت گذاری است ایران خودرو اعلام کرد، پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU3، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.

به گزارش خودرونویس،ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU3، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، تمامی مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به نهادهای مرتبط قیمت گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید، تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU3 در حال انجام بوده و تعهدات سررسید شده نیز آماده واگذاری است و به محض اعلام قیمت، نسبت به ایفای تعهدات و واگذاری خودروها اقدام خواهد شد.

تجهیزات ایمنی و رفاهی پژو 207

پژو 207 یکی از لوکس‌ترین محصولات موجود در سبد کالای ایران خودرو است که مهم‌ترین چیزی که باعث وجه تمایز آن با 206 شده، تجهیزات رفاهی بیشترش است.

این تجهیزات در 207 صندوقدار نسبت به مدل هاچ‌بک نیز کمی بیشتر شده است. ایران خودرو در حال حاضر 207 صندوقدار را با تجهیزات ایمنی مانند دو کیسه ایمنی هوا برای راننده و شاگرد، ترمز ضد قفل با قابلیت توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و ترمزهای دیسکی جلو و عقب راهی بازار می‌کند.

همچنین 207 صندوقدار دارای تجهیزات رفاهی نظیر سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی و شش عدد بلندگو به همراه پورت USB و AUX با قابلیت اتصال بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع خودکار، کلیدهای کنترلی روی فرمان، کروز کنترل، چراغ روشنایی در روز، قفل صندوق عقب، آینه‌های جابنی برقی با قابلیت تاشوندگی به صورت الکتریکی، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب و رهیاب با نقشه جاده‌های ایران است.

پژو 207 را می‌توان یک فیس لیفت موفق از 206 دانست که باید بسیار زودتر از این‌ها راهی بازار می‌شد. این خودرو با دارابودن طراحی اسپرت‌تر و مدرن‌تر نسبت به 206 و بهره بردن از تجهیزات رفاهی به مراتب بیشتر، قطعا مورد پسند مشتریان واقع خواهد شد. البته نباید این موضوع را فراموش کرد که اضافه شدن صندوق عقب، این خودرو را به یک سدان خانوادگی تبدیل نکرده و 207 صنوقدار بیشتر مناسب خانواده‌های کم جمعیت و جوانی است که در ردیف عقب فرزند کوچک خود را می‌نشانند، چراکه فضا در این قسمت همانند 206 محدود و کوچک است و افراد بزرگسال قطعا در مسیرهای طولانی با نشستن در ردیف عقب خسته خواهند شد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟