اخبار خودرو ایران

ملاقات با نسخه تحویلی کی ام سی KMC J7

عکاس: رضا فراهانی
پنجشنبه - ۱۰ آذر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
ملاقات با کی ام سی KMC J7 کرمان موتور (1)

به تازگی فرصتی دست داد تا با نسخه تحویلی سدان جدید کرمان موتور یعنی KMC J7 ملاقاتی داشته باشیم و درواقع نسخه تحویلی این خودرو به مشتریان را مورد تست و بررسی اجمالی قرار دهیم.

ظاهر کی ام سی KMC J7

به گزارش خودرونویس، در کی ام سی KMC J7 زبان طراحی جدیدی را می بینیم که حتی به نوعی با زبان طراحی کی ام سی KMC K7 نیز تفاوت هایی دارد. در طراحی کی ام سی KMC J7 سعی شده است از ترندهای روز بیش ترین استفاده ی ممکن به عمل بیاید. به عنوان مثال، چراغ های جلو با طرحی خشمگین و زیبا توسط یک نوار ال ای دی باریک که از بالای جلوپنجره عبور می کند، به یکدیگر وصل شده اند. جلوپنجره و ورودی هوای روی سپر، گرافیک عمودی دارند و گرافیک داخلی چراغ ها نیز بسیار زیباست.
ملاقات با کی ام سی KMC J7 کرمان موتور (1)
در نمای کناری کی ام سی KMC J7 ، رینگ ها مانند روز رونمایی مشکی هستند و حتی لوگوی پرستوی موجود بر کاپ رینگ نیز مشکی است که البته این پرستوی صنعتی می توانست کرومی باشد تا بیشتر به چشم بیاید. یک نوار کرومی با گذر از زیر پنجره های کناری امتداد یافته و به شیشه عقب متصل می شود و تداعی کننده طرح های کیا است مانند آنچه در لبه بالایی شیشه های اپتیما می بینیم. در نمای عقب هم شاهد چراغ های به هم پیوسته و گرافیک کاملاً به روز برای آن ها هستیم. در دو طرف سپر مه شکن های عمودی طراحی شده و یکپارچه بودن در صندوق و شیشه عقب هم حالت زیبایی را پدید آورده است.
ملاقات با کی ام سی KMC J7 کرمان موتور (1)
نکته حائز اهمیت در خصوص کی ام سی KMC J7 های تحویلی به مشتریان، یکسان بودن این نسخه ها با نمونه اولیه این خودرو در روز رونماییست و خوشبختانه ظاهر خودرو دستخوش هیچ تغییر و کم و کاستی قرار نگرفته است.
ملاقات با کی ام سی KMC J7 کرمان موتور (1)

داخل کابین کی ام سی KMC J7

داخل کابین کی ام سی KMC J7 نیز هارمونی زیبایی مشاهده می شود. غربیلک فرمان با طراحی خاص، مانیتور عمودی، کلاستر دیجیتالی و دسته دنده شیفت بای وایر را می بایست از شاخصه های اصلی کابین J7 برشمرد.
ملاقات با کی ام سی KMC J7 کرمان موتور (1)
نکته ای که اندکی توی ذوق می زند، تفاوت فونت لوگوی KMC وسط فرمان با فونت KMC درج شده روی صندوق بار است که صد البته فونت روی صندوق زیباتر و صنعتی تر است و ای کاش از همان فونت برای وسط فرمان نیز استفاده می شد. البته تغییر لوگوی فرمان نیاز به دریافت مجدد استاندارد و تاییدیه ایربگ فرمان دارد که نیازمند صرف هزینه است و شاید دلیل این عدم تغییر همین موضوع بوده است و چنانچه این امر از روی بی توجهی بوده باشد، اندکی جای تامل دارد.
ملاقات با کی ام سی KMC J7 کرمان موتور (1)

امکانات ایمنی و رفاهی کی ام سی  KMC J7

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی کی ام سی KMC J7 می توان به مواردی نظیر شش عدد ایربگ، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کنترل کشش، دوربین ۳۶۰، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت و ورود بدون کلید، سقف پانوراما، آینه‌های تاشو برقی، مانیتور عمودی، کنسول میانی مجهز به سردکن، شارژر وایرلس، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل، گرم‌کن صندلی راننده، صندلی راننده برقی، شارژر وایرلس، صندوق عقب برقی، نورپردازی داخل کابین، سیستم تهویه اتوماتیک مجهز به دریچه عقب و… اشاره کرد.
ملاقات با کی ام سی KMC J7 کرمان موتور (1)

قیمت کی ام سی KMC J7 در بازار

ابن روزها با نگاهی به قیمت کی ام سی KMC J7 در بازار در می یابید که این سدان تازه وارد علیرغم قیمت یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومانی در کارخانه، برچسب قیمتی یک و نیم میلیاردی را در بازار بر پیشانی خود می بیند که فی الحال حاشیه سود بسیار عجیبی را برای دارندگان این خودرو پدید آورده است.
ملاقات با کی ام سی KMC J7 کرمان موتور (1)
در پایان این مطلب از نمایندگی ۱۷۵۱ کرمان موتور – مرادی بابت همکاری در تهیه تصاویر این مطلب نهایت تشکر و قدردانی را داریم.
4.3 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟