اخبار خودرو جهان
یک تریم پایه و یک نسخه AMG لاین

مرسدس بنز EQC با دو نسخه جدید آمد

یکشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
مرسدس بنز EQC 2021

شاید عرضه کراس اوور الکتریکی مرسدس بنز EQC در برخی از بازارهای جهانی به تعویق افتاده باشد، ولی در همین زمان مرسدس بنز تنوع نسخه های این خودرو با عرضه دو نسخه EQC 400 4Matic و EQC 400 4Matic AMG Line گسترش داده است.

به گزارش خودرونویس، نسخه پایه جدید مرسدس بنز EQC برچسب قیمتی معادل 80 هزار و 134 دلار در آلمان با احتساب مالیات دولتی دارد؛ ولی نسخه اسپرت تر AMG لاین این خودرو در آلمان قیمتی معادل 88 هزار و 800 دلار دارد.

 

ویژگی های ظاهری و کابین EQC AMG لاین

مرسدس بنز EQC AMG لاین دارای یک پک ظاهری جذاب شامل جلوپنجره مشکی با تریم کرومی، گلگیرهای های به خصوص در جلو، تریم مشکی براق در بدنه، کانال های عبوری کاربردی هوا، گلگیرهای حجم پردازی شده در عقب، کانال عبوری هوای غیر کاربردی در عقب، دیفیوزر مشکی رنگ با تریم کرومی، قاب آینه های جانبی مشکی رنگ و رینگ های 19 اینچی آلیاژی سبک با رنگ خاکستری تانتالوم است.

مرسدس بنز EQC 2021

از جمله تجهیزات استاندارد درون کابین EQC AMG لاین هم باید به صندلی های اسپرت جلو با دیزاین AMG، تودوزی چرمی Artico و میکروفایبر دینامیکا، دوخت خاکستری رنگ تودوزی، روکش چرمی ناپا برای داشبورد، دوخت رز گلد یا خاکستری متوسط برای داشبورد، رودری های مشکی رنگ با دوخت مشکی، قطعات تزیینی فیبر کربنی، غربیلک فرمان اسپرت با تودوزی چرمی، پدال های اسپرت با روکش پلاستیک مشکی رنگ، قفل کرومی درها با کف پایی با لوگوی AMG اشاره کرد.

مرسدس بنز EQC 400 4Matic AMG لاین همچنین دارای پکیج ویژه نورپردازی داخلی، پکیج افزایش راحتی سرنشین روی صندلی ها، آینه های به خصوص، کاور آسان باز شو برای محفظه بار و چمدان ها، شیشه مقاوم در برابر حرارت و کاهش ورود نویز از بیرون به کابین، سیستم صوتی پیشرفته و قدرتمند و سیستم کمکی پارک فعال و پارک ترونیک است.

مرسدس بنز EQC 2021

مشخصات فنی

عرضه مرسدس بنز EQC از ژانویه 2021 آغاز شده و دارای یک شارژر 11 کیلوواتی Onboard بوده که باعث می شود پک باتری 80 کیلووات ساعتی این کراس اوور پریمیوم الکتریکی سریع تر در خانه یا ایستگاه های شارژ بیرون، پر شود. نسخه دو موتوره این کراس اوور الکتریکی قادر به تولید بیشینه قدرت 402 اسب بخار و گشتاور لحظه ای 760 نیوتن متر بوده که از همان ابتدای فشار پدال شتاب دهنده در اختیار راننده قرار دارد. با اتکا به این پیشرانه قدرتمند، مرسدس بنز EQC قادر است طی 5.1 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

لازم به ذکر است که نسخه AMG لاین صرفا یک پکیج ظاهری بوده و مشخصات فنی یکسانی با سایر مدل های EQC دارد.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟