قرعه کشی ۲ محصول سایپا برگزار شد

شنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
کوییک S و ساینا S

دور جدید طرح پیش فروش ۲ محصول کوییک s و ساینا s از سوی شرکت سایپا در تاریخ ۲۵ مردادماه انجام شد و  امروز یکم شهریور ماه مراسم قرعه کشی با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.

به گزارش خودرونویس، در این طرح پیش فروش، خودرو کوییک s با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد شهریور و مهر ۱۴۰۰ و خودروی ساینا s با پیش‌ پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه شد.

گفتنی است در این طرح محدودیت‌های قبلی نظیر محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی در نظر گرفته شده است.

منتخبان خرید خودرو در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیرماه امسال جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و منتخب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

صبح امروز سومین مرحله از قرعه‌کشی پیش‌فروش دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا به صورت مشارکت در تولید با حضور مراجع قضایی و نهاد‌های نظارتی در محل این شرکت برگزار شد.

در این مراسم حسن حسین‌آبادی، سرپرست مهندسی سایپا و سیستم‌های گروه درباره جزییات این طرح توضیح داد: تا کنون یک طرح فروش فوق‌العاده، دو پیش‌فروش یکساله و دو طرح مشارکت در تولید برگزار شده و امروز سومین مرحله از طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید سایپا برای عرضه دو محصول جدید کوییک‌اس و ساینا‌اس به تعداد ۴۸۴۵دستگاه با همان قواعد و محدودیت‌های پیش‌فروش‌های قبلی انجام شد.

او اضافه کرد: برای این دور از پیش‌فروش محصولات سایپا ۸۸۲۶۷نفر پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۸۷۵۲۸نفر واجد شرایط بودند؛ به این ترتیب تعداد کوییک‌اس عرضه شده در این طرح ۱۵۸۶دستگاه و ساینا‌اس ۳۲۵۹دستگاه است که بیشترین متقاضی برای خودروی کوییک‌اس با ۶۰هزار و ۳۱شرکت‌کننده است و تعداد متقاضیان ساینا‌‌اس نیز ۲۸۲۳۶نفر است.

حسین‌آبادی در پایان گفت: همچنین در این طرح ۵۰درصد ظرفیت بالغ بر ۲۴۲۳دستگاه خودرو برای رزرو در نظر گرفته شد که در این میان سهم کوییک‌اس ۷۹۳ و ساینا‌اس ۱۶۳۰دستگاه بود.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟