اخبار خودرو ایران

فروش محصولات تجاری آرین پارس موتور (آرین دیزل) در بورس کالا

سه شنبه - ۲ اسفند ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
عرضه محصولات تجاری ارین پارس موتور دیزل در بورس کشنده شک موتو x5000 کامیونت جک (1)

شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد به زودی محصولات تجاری خود اعم از کامیون کشنده شک موتور X5000 و همچنین کامیونت های جک را در بورس کالا عرضه کند.

به گزارش خودرونویس، آرین دیزل بازوی تجاری ساز شرکت آرین پارس موتور بوده و در حال حاضر کامیون کشنده قدرتمند شک موتو Shacmoto X5000 و همچنین کامیونت های جک را به بازار عرضه می کند. پیشتر زمزمه عرضه محصولات تجاری آرین پارس موتور در بورس کالا شنیده شده بود و حال این شرکت رسما اعلام کرده که در هفته آینده محصولات تجاری خود را در بورس کالا عرضه می کند.

برای اطلاع از جزئیات و آشنایی با مراحل خرید خودروها از بورس کالا به وب سایت ارین دیزل به نشانی ذیل مراجعه نمایید.

www.arian-diesel.com

 

مشخصات کشنده شک موتو Shacmoto X5000 آرین دیزل

کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل دارای پیشرانه معتبر کامینز ISZ520 بوده که قادر به تولید 520 اسب بخار قدرت و 2460 نیوتن متر گشتاور است. بدین ترتیب این کشنده حدود 30 اسب بخار در قدرت و 160 نیوتن متر در گشتاور نسبت به قدرتمندترین کشنده های رقیب خود توان بالاتری دارد. نیروی تولیدی این موتور 13 لیتری شش سیلندر توربودیزل توسط گیربکس 16+2 دنده اتوماتیک ساخت Fast با ریتاردر 5 حالته به چرخ های عقب به منتقل می شود. موتور کامیون کشنده شک موتو X5000 دارای توربوشارژ از برند معتبر Holset بوده و به اینترکولر هم مجهز شده و در حال حاضر استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV را پاس می کند. اما امکان ارتقا به استاندارد آلایندگی بالاتر هم دارد.

عرضه محصولات تجاری ارین پارس موتور دیزل در بورس کشنده شک موتو x5000 کامیونت جک (1)

کامیون کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل با توجه به پیشرانه قدرتمند خود، در رنج کشنده های 44 تن قرار می گیرد. کشنده شک موتو X5000 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل6350، 2550 و 3975 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 3800 میلی متر اعلام شده است. وزن خالص کامیون کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل هم 6886 کیلوگرم اعلام شده و حداکثر توان شیب روی این کامیون کشنده با بار 36 درصد اعلام شده است.

کامیون کشنده X5000 آرین دیزل دارای سیستم ترمز از برند WABCO بوده و دارای سیستم پنوماتیکی دو مداره با مخازن ذخایر باد آلومینیومی و سیستم ترمز دیسکی در هر دو محور جلو و عقب است. البته سیستم ترمز کامیون کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل به این محدود نشده و این کشنده دارای سیستم ترمز اضطراری خودکار AEBS بوده که جزو جدیدترین سیستم های ایمنی در بین کشنده های دنیا محسوب می شود. البته کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل دارای سیستم ترمز موتور از برند JACOB هم بوده که موجب تسهیل رانندگی با این کشنده قدرتمند در سرازیری ها می شود.

از جمله امکانات ایمنی کامیون کشنده شک موتو Shacmoto X5000 آرین دیزل می توان به سیستم ترمز اضطراری AEBS، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، سیستم کنترل لغزش ASR، ریتاردر 5 مرحله ای، ترمز موتور JACOB، سیستم هشدار خروج از خط و انحراف از مسیر، رادار نقطه کور با دوربین دید 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها و … است.

عرضه محصولات تجاری ارین پارس موتور دیزل در بورس کشنده شک موتو x5000 کامیونت جک (1)

امکانات ایمنی کامیون کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل هم شامل کولر درجا، بخاری درجا، نمایشگر لمسی 10 اینچی سیستم مالتی مدیا، کروز کنترل، کلیدهای کنترلی مالتی مدیا و کروز کنترل روی فرمان، کابین با دو تخت خواب، سیستم تعلیق کابین با 4 بالن، بالابر هیدرولیکی و الکترونیکی کابین، شیشه بالابرهای برقی، خروجی برق 220 ولت، سنسور نور، سنسور باران، چراغ های LED جلو، تعلیق بادی صندلی راننده به همراه گرمکن، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم به صورت برقی، بادگیر سقف و جانبی، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل کابین و چراغ روشنایی در روز است.

عرضه محصولات تجاری ارین پارس موتور دیزل در بورس کشنده شک موتو x5000 کامیونت جک (1)

مشخصات فنی کامیونت های جک آرین دیزل

آرین دیزل در حال حاضر کامیونت های 6، 8.5 و 9 تن جک  را به بازار عرضه می کند. آرین دیزل با داشتن این سه کامیونت جک در سبد محصولات خود، محصولات بسیار مناسب و خوبی را برای حمل جابه جایی های سبک ارائه کرده است. کامیونت جک 6 تن دارای یک موتور 3.7 لیتری توربودیزل با 154 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. همین موتور با همین سطح قدرت روی کامیونت 8.5 تن جک و 9 تن جک نصب شده که هر سه دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV هستند.

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟