اخبار خودرو ایران

شرایط فروش جدید دایون Y7

یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
خواندن 3 دقیقه

شرایط فروش دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا با قیمت علی الحساب و پیش پرداخت ۸,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و تحویل 90 روزه کاری اعلام شد.

شرایط فروش دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا با قیمت علی الحساب و پیش پرداخت ۸,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و تحویل 90 روزه کاری اعلام شد.

به گزارش خودرونویس، قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل ۸,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت می گردد.

در این شرایط فروش این شاسی بلند با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد.

متقاضیان خرید خودرو میتوانند هنگام تکمیل وجه از تسهیلات بانکی تا سقف ۷ میلیارد ریال با بازپرداخت تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند.

همچنین کلیه خودروهای فروخته شده دارای گارانتی این شرکت به مدت ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر هستند .

متقاضیان خرید خودرو مکلفند کلیه وجوه مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا واریز نمایند. در صورت عدم رعایت مورد مذکور شرکت هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت .

دایون Y7 یک اسیووی شاسی مستقل سایز متوسط بوده و طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4771، 1870 و 1828 میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 2785 میلی متر اعلام شده است. حدقل فاصله کف این خودرو از سطح زمین 217 میلی متر بوده که برای خودرویی با تایر و سیستم تعلیق استاندارد مناسب به نظر می رسد.

امکانات ایمنی و رفاهی دایون Y7

روی این خودرو همان آپشن‌های قبلی دایون Y5 بکار رفته و لذا روی این شاسی‌بلند نیز تجهیزاتی مثل صفحه نمایش 8 اینچی لمسی ، تودوزی و فرمان چرم، 8 بلندگو، سیستم Keyless و استارتر، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف برقی، دوربین دید عقب، سیستم کروز کنترل، قابلیت استفاده برای 7 سرنشین، رینگ 17 اینچی آلومینیومی، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب و … بکار رفته است. اما باید گفت که دایون Y7 کمی لیست کامل‌تری در این بخش دارد و سیستم‌هایی نظیر سیستم کنترل پایداری (ESC)، چراغ‌های روشنایی در روز (Daylight)، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم چراغ اتوماتیک (Autolight) و سیستم برف پاک کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران نیز روی این خودرو بکار رفته است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟