صنعت قطعه سازی
مدیرعامل شرکت توان قطعه ابتکار خبر داد:

طراحی و تولید قطعات جدید در سال 1400

پنجشنبه - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
توان قطعه

مدیرعامل شرکت توان قطعه ابتکار از طراحی و تولید قطعات جدید در سال جاری خبر داد و گفت: شرکت توان قطعه ابتکار با همت کارکنان و دانش روز به طراحی و تولید قطعات جدید می پردازد و تا آخر سال از چند محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خودرونویس،محمدرضا پاکروان گفت: در سال گذشته نیز قطعات جدیدی را طراحی و تولید کردیم از جمله منبع هواکش جدید برای خودرو پراید ، قطعه قالپاق سوپاپ موتورهای xu7خانواده پژو و… مجموعه ما مفتخر است که در طراحی و تولید قطعات با کیفیت حرف اول را می زند .

پاکروان گفت: در شرکت ما طراحی و تولید قطعه به صورت کامل انجام می گیرد و قطعاتی که دارای مشکل هستند بعد از رفع ایراد در شرکت ما بازطراحی می شوند و با ثبت مالکیت تولید و روانه بازار می شود.

وی در خصوص بازار صادراتی محصولات خود گفت : شرکت ما به صورت مستقیم صادرات محصول ندارد ، صادرات محصولات ما از طریق نمایندگی هایی که با آن ها در ارتباط هستیم انجام می شود .

وی ادامه داد: شرکت توان قطعه ابتکار مطالبات عقب افتاده ای از خودروسازها ندارد و تعامل خوبی با شرکت های خودروساز داریم .

پاکروان ادامه داد : تامین مواد اولیه ما از بازار آزاد است ، اگر بخواهیم به مشکلی اشاره ای کنیم بحث تامین مواد اولیه است که آن مسئله را نیز توانسته ایم مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد : تمام قطعات تولیدی ما ثبت مالکیت می شود با ثبت هر اثر می‌توان از سرقت و کپی آن توسط افراد دیگر جلوگیری کرد .

وی گفت: شرکت توان قطعه ابتکار، با همت بی‌ وقفه پرسنل و مدیران خود، موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001:2015 گردیده است.

پاکروان در پایان گفت: در زمان تحریم ها تمام صنایع با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند شرکت توان قطعه ابتکار توانست از این تحریم ها سربلند بیرون بیاید و تمام سعی مجموعه ما بر این است که محصولی را به دست مشتری برساند که از آن راضی باشد.

4.3 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟