اخبار خودرو جهان
بازگشت قدرتمندانه به دنیای سدان های لوکس

رندر نسل جدید ماشین هیوندای آزرا ( گرنجور)

دوشنبه - ۱۳ دی ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
رندر هیوندای آزرا گرنجور جدید

با وجود فراگیر شدن تب کراس اوورها، هیوندای از تولید خودروهای سدان دست نمی کشد و قصد دارد محصولی جدید را طی دو سال آتی به بازار عرضه کند. این محصول جدید سدان لاکچری گرنجور یا همان آزرا سابق بوده که سدانی جادار و لوکس بوده که مناسب افرادیست که تمایل به خرید محصولات جنسیس ندارند. هیوندای گرنجور جدید نشان می دهد که تمرکز این خودروساز کره ای در توسعه محصول صرفا روی محصولات کراس اوور و اسیووی نیست و ضمنا راه گرنجور یا همان آزرا را که برای اولین بار در سال 1986 معرفی و عرضه شده بود را ادامه می دهد.

به گزارش خودرونویس، در حالی که هیچ تصویر رسمی از هیوندای گرنجور توسط این خودروساز کره ای منتشر نشده، ولی با استناد به تصاویر جاسوسی موجود رندرهای نزدیک به واقعیتی از این آزرا جدید طراحی شده که طراحی احتمالی این سدان لوکس را به ما نشان می دهد.

البته برای بسیاری از شما نام گرنجور آشنا نیست، چراکه این خودرو در بسیاری از بازارهای جهانی از جمله ایران با نام آزرا عرضه می شود؛ البته در ایران این سدان لوکس هیوندای با نام گرنجور نیز حضور پیدا کرده است. هیوندای معتقد است که دنیا آماده پذیرش خودروهای سدان بیشتر و جدیدتریست و به همین دلیل است که این خودروساز کره ای با قدرت و دقت در حال توسعه نسل جدید آزرا یا همان گرنجور مطابق با نیازهای مشتری امروزیست و تصاویر جاسوسی این سدان لوکس در حال تست نیز در سراسر دنیا منتشر شده است.

 

 

هیوندای به خوبی این موضوع را می داند که خودروهای سدان باید جذاب باشند تا فروش خوبی را تجربه کنند. در خصوص نسل جدید گرنجور یا آزرا نیز هیوندای تصمیم گرفته طراحی ظاهری بولد و گیرایی را برای این خودرو اجرا کند تا به نوعی ادای دینی هم به گذشته این خودرو کرده باشد. در عکس های جاسوسی منتشر شده در زیر پوشش استتاری به خوبی می توان چراغ های جلوی عمودی گرنجور جدید را مشاهده کرد و یک فضای باز بسیار بزرگ در پروفیل جلو برای جلوپنجره در نظر گرفته شده است.

در پروفیل عقب یک LED لایت بار در سرتاسر قسمت عقب امتداد یافته که سنت دیرینه هیوندای آزرا در طراحی بوده و امروزه هم ترند شده و در این خودرو نیز دیده می شود. اما مهم ترین نکته شیشه لچکی مثلثی بعد از درب عقب بوده که ادای دینی به نسخه اولیه هیوندای گرنجور بوده و ممکن است در سایر سدان های لوکس هیوندای نیز این المان طراحی رعایت شود.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟