اخبار خودرو ایران

خرید فونیکس آریزو 8 در اتو خسروانی

سه شنبه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
خواندن 5 دقیقه

فونیکس آریزو 8 لوکس ترین سدان مدیران خودرو و یکی از کامل ترین سدان های چینی عرضه شده به بازار، تا به امروز است. شب گذشته در نمایندگی فونیکس خسروانی 193 برای اولین بار، یک دستگاه آریزو 8 با رنگ خاص سبز شاین برای خریداران به نمایش در آمد.

فونیکس آریزو 8 لوکس ترین سدان مدیران خودرو و یکی از کامل ترین سدان های چینی عرضه شده به بازار، تا به امروز است. شب گذشته در نمایندگی فونیکس خسروانی 193 برای اولین بار، یک دستگاه آریزو 8 با رنگ خاص سبز شاین برای خریداران به نمایش در آمد.

به گزارش خودرو نویس، آریزو 8 که جدیدترین عضو خانواده آریزو و بزرگ ترین سدان کمپانی چری است، در زمستان سال 1402 برای نخستین بار به بازار ایران معرفی شد. یک سدان نیمه تجملاتی در سگمنت D که با ویژگی های جذاب، توجه بسیاری از مالکان خودروهای لوکس را به خود جلب می کند.

طراحی آریزو 8

طراحی ظاهری فونیکس آریزو 8 یکی از نقاط قوت این محصول است. ظاهر خودرو از نمای جلو بی شباهت به محصولات شرکت آئودی نیست و چراغ های ماتریسی با جلو پنجره توری غول آسا، چهره ای خشن و دوست داشتنی به خودرو بخشیده اند. در نمای جانبی با یک طراحی فست بک مانند طرف هستیم که باز هم آریزو 8 را جذاب تر می کند. رینگ های 18 اینچی تمام مشکی هم در ایجاد این جذابیت بی تاثیر نیستند. اما نمای عقب آریزو 8 با چراغ های پیوسته و سر اگزوزهای چهار تایی، به شدت اسپرت و جوان پسند است.

امکانات آریزو 8

داخل کابین فونیکس آریزو 8 هم سعی شده این لوکسی و تکامل حفظ شود. مانیتورهای دوگانه خمیده، فرمان دی کات و دسته دنده الکترونیکی در بدو ورود به کابین، شما را ذوق زده می کنند. در هر گوشه از این کابین می توان بلندگوها و ساب ووفرهای متعدد را مشاهده کرد. تعداد بلندگوهای این خودرو به 12 عدد رسیده که حکایت از کیفیت بالای سیستم صوتی دارد.

امکانات دیگری همچون شارژر وایرلس موبایل، گرمکن و سردکن صندلی ها، گرمکن فرمان، دوربین 360 درجه و دوربین ثبت وقایع، حافظه صندلی راننده، کول باکس و هات باکس، رادارهای 14 گانه رانندگی خودکار و سایر موارد هم درجه لوکسی این کابین را بالاتر برده اند. همچنین آریزو 8 با 10 کیسه هوا که ایربگ های زانویی سرنشینان جلو را هم شامل می شود، سطح جدیدی از ایمنی را تعریف می کند.

مشخصات فنی فونیکس آریزو 8

برگ برنده فونیکس در این محصول، قوای محرک آن است. پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ که با خودرو تیگو 8 پرو مکس مشترک است و از سیستم تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره می برد. 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور، خروجی قدرتمند فونیکس آریزو 8 است که به مدد گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، این سدان لوکس را در کمتر از 7 ثانیه می تواند به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

خرید فونیکس آریزو 8

هر چند هنوز قیمت گذاری این خودرو به صورت رسمی انجام نشده، اما صحبت هایی از محدوده قیمتی آن به گوش می رسد. محتمل ترین حالت، بازه 2 میلیارد تا 2 میلیارد و 250 میلیون تومان است که در این صورت، آریزو 8 را وارد لیگ جدیدی از رقابت با خودروهای وارداتی می کند. به هر صورت، اگر علاقمند به خرید فونیکس آریزو 8 هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت Khosravani.com یا شوروم این نمایندگی در خیابان شریعتی تهران، در پیش ثبت نام آن شرکت کنید. در زمان آغاز فروش، کسانی که در لیست نام نویسی کرده باشند، در اولویت ثبت نام اصلی قرار می گیرند.

3 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟