اخبار خودرو ایران

حضور قدرتمند چری در نمایشگاه خودرو پکن 2024

یکشنبه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
خواندن 3 دقیقه

نمایشگاه خودرو پکن 2024 که از تاریخ ششم الی یازدهم اردیبهشت ماه امسال برگزار می گردد، یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی سال جدید است.

نمایشگاه خودرو پکن 2024 که از تاریخ ششم الی یازدهم اردیبهشت ماه امسال برگزار می گردد، یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی سال جدید است. خودروسازان مختلف با حضور در این نمایشگاه، آخرین توانمندی های خود را در عرصه طراحی و تولید، به نمایش می گذارند.

به گزارش خودرونویس، خودروسازان مختلف با حضور در این نمایشگاه، آخرین توانمندی های خود را در عرصه طراحی و تولید، به نمایش می گذارند. قطعا خودروسازان چینی هم نقش مهمی در این نمایشگاه ایفا می کنند و با دست پر به غرفه ها می آیند.

شرکت چری به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از چین، برنامه جدی برای حضور در اتو شو پکن دارد و احتمالا جدیدترین محصولات انرژی نو (هیبرید و الکتریکی) خود را به معرض نمایش می گذارد.

چری به تازگی در بازار ایران هم خودروهای انرژی نو را تحت عنوان برند فونیکس NEV روانه بازار کرده است و اولین تولید کننده این نوع از خودروها در کشورمان است.

این برند در آینده نزدیک طیف متنوع تری از محصولات را روانه بازار می کند و فونیکس اف ایکس تمام الکتریکی هم یکی از جدیدترین آنها خواهد بود. نمایشگاه خودرو پکن 2024 فرصتی دوباره برای درخشش چری و فونیکس محسوب می شود. برند فونیکس پرچمدار نو ظهور بازار خودروهای انرژی نو است و اکنون زمینه سازی های لازم برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش را انجام می دهد.

نمایشگاه خودرو پکن 2024 مکانی تازه برای نمایش دستاوردهای چری است. شرکتی که این روزها در زمره پیشروترین سازندگان خودروهای انرژی نو قرار دارد.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟