اخبار خودرو ایران

حضور نمایندگی مدیران خودرو جلیل مصیر کد 488 در نمایشگاه خودروی اصفهان

پنجشنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۲
خواندن 2 دقیقه
حضور نمایندگی مدیران خودرو 488 جلیل مصیر در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

نمایشگاه خودروی اصفهان 1402 از 16 آبان در حال برگزاری بوده و تا 19 آبان ادامه دارد. مدیران خودرو یکی از خودروسازانی بوده که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و نمایندگی  مدیران خودرو جلیل مصیر با کد 488 که در استان اصفهان فعالیت می کند نیز حضور بسیار پررنگی در بزرگترین رویداد خودرویی کشور داشته است.

نمایشگاه خودروی اصفهان 1402 از 16 آبان در حال برگزاری بوده و تا 19 آبان ادامه دارد. مدیران خودرو یکی از خودروسازانی بوده که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و نمایندگی مدیران خودرو جلیل مصیر با کد 488 که در استان اصفهان فعالیت می کند نیز حضور بسیار پررنگی در بزرگترین رویداد خودرویی کشور داشته است.

حضور نمایندگی مدیران خودرو 488 جلیل مصیر در نمایشگاه خودرو اصفهان

 

به گزارش خودرونویس، نمایندگی جلیل مصیر فعالیت خود را در سال 1395 در استان چهارمحال و بختیاری با نمایندگی کد 439 آغاز کرد. فعالیت نمایندگی جلیل مصیر در استان اصفهان هم از ابتدای سال 1400 با اخذ نمایندگی کد 488 آغاز شد. استفاده از نیروهای مجرب در این نمایندگی استان اصفهان سبب شد تا در سمنیار جهانی چری در سال 2022 که در شهر شانگهای چین برگزار شد، نمایندگی جلیل مصیر مدیران خودرو به عنوان نمایندگی برتر چری شناخته شود.

حضور نمایندگی مدیران خودرو 488 جلیل مصیر در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

نمایندگی جلیل مصیر کد 488 اکنون دارای پنج شعبه فعال در اصفهان بوده و که شامل نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش برندهای MVMو FOWNIX شرکت مدیران خودرو می شوند. لازم به ذکر است که شوروم فونیکس جلیل مصیر در اصفهان نخستین نمایندگی استاندارد و تخصصی  فونیکس در جنوب کشور می باشد. با توجه به آغاز به کار برند اکستریم XTRIM مدیران خودرو به عنوان لوکسترین برند خودرویی در ایران، جلیل مصیر موفق شد که نمایندگی برند اکستریم در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در استان اصفهان را دریافت کند.

حضور نمایندگی مدیران خودرو 488 جلیل مصیر در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

مجید جلیل مصیر موسس مجموعه نمایندگی های 488 مدیران خودرو در استان اصفهان از راه اندازی مرکز جدیدی برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم در فضایی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع در شهر اصفهان خبر داد. با توجه به تفاوت استاندارد سازی این سه برند، تفکیک فضا برای پذیرش، ارائه خدمات و حتی ورود به نمایندگی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. به زودی قرار است که شوروم اکستریم جلیل مصیر در شهر اصفهان به همراه مرکز ارائه خدمات فروش و پس از فروش ذکر شده در این شهر افتتاح شوند.

آدرس شعب نمایندگی مدیران خودرو 488 جلیل مصیر در اصفهان

شعبه MVM : خیابان هشت بهشت شرقی
شعبهFOWNIX : خیابان توحید جنوبی
شعبه خدمات : خیابان ارغوانیه
کارشو : سیتی سنتر طبقه همکف ورودی پلازا
شعبه XTRIM: خیابان جی بعد از همدانیان
تلفن ویژه فروش : ۰۳۱۹۱۰۹۰۴۸۸
ادرس اینستاگرام: jalilmasir.ir@
وبسایت : www.jalilmasir.ir

4.7 از 11 رای

دیدگاه شما چیست؟