اخبار خودرو جهان
در ماه فوریه رونمایی می شود

تیزر میتسوبیشی اوتلندر جدید 2021 منتشر شد

شنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
میتسوبیشی اوتلندر تیزر

میتسوبیشی امروز یک روز پس از لو رفتن تصاویر نسل جدید اوتلندر در وب سایت های مختلف، رسما تیزر نسل جدید این کراس اوور پرطرفدار ژاپنی را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده است. این تیزر تیره و تار به خوبی طراحی برجسته چراغ های خطی مانند جلو اوتلندر جدید را به ما نشان می دهد. میتسوبیشی اوتلندر جدید سبک طراحی جدید این برند موسوم به I Fu Do Do را دنبال می کند؛ این اصطلاح ژاپنی به معنای معتبر و با شکوه بوده و واقعا باید اعتراف کنیم که اوتلندر جدید دیزاین بسیار باشکوهی دارد.

طراحی ظاهری نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر

به گزارش خودرونویس، به همان اندازه که دیزاین ظاهری نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر جسورانه بوده و شباهت بین آن با خودروی مفهومی Engegberg تورر که سال گذشته رونمایی شد دیده می شود؛ به همان اندازه نیز حس می شود که استایل ظاهری و سبک طراحی اوتلندر جدید تکامل یافته نمونه فعلی همین خودرو است.

تریم کرومی پروفیل جلوی اوتلندر حال بزرگتر و ضخیم تر از همیشه بود و چراغ های جلو را از سپر به خوبی جدا کرده است. چراغ های جلوی روشنایی در روز باریک در بالاترین قسمت پروفیل جلوی نسل جدید اوتلندر و  درست در زیر لبه کاپوت جانمایی شده اند. این تیزر منتشر شده همچنین برآمدگی کاپوت این خودرو در محل رسیدن به ستون های جلویی اوتلندر را که پیشتر تنها در رندرهای این خودرو مشاهده کرده بودیم، به خوبی نشان می دهد. در نمای جانبی هم خط شخصیت برجسته بدنه اوتلندر که از گلگیر جلو تا چراغ های عقب امتداد یافته به خوبی مشخص است.

رندر میتسوبیشی اوتلندر

این سبک طراحی تکامل یافته به خوبی در پروفیل عقب اوتلندر جدید نیز دیده می شود. با توجه به نمونه های پروتوتایپ مشاهده شده می تواند پیش بینی کرد که نسل جدید اوتلندر به مراتب نسبت به نمونه فعلی ابعاد بزرگتری دارد. شایعه های زیادی شنیده شده که نسل جدید اوتلندر روی پلتفرم مشابهی با نیسان روگ یا همان ایکس تریل جدید توسعه و با توجه به اتحاد بین این دو کمپانی ژاپنی، میتسوبیشی می تواند از پیشرانه نیسان برای نسل جدید اوتلندر استفاده کند.

نسخه پلاگین هیبریدی نسل فعلی اوتلندر، یکی از پرفروش های کراس اوورهای پلاگین هیبریدی در بازار جهانی به خصوص اروپاست. انتظار می رود که میتسوبیشی نسخه پلاگین هیبریدی را برای چهارمین نسل اوتلندر نیز عرضه کند تا سهم خود را از بازار جهانی از دست ندهد.

 

کابین

انتظار می رود که فضای داخلی اوتلندر جدید پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه فعلی در طراحی و تجهیزات به خود دیده باشد. بعید نیست که طراحی اوتلندر جدید مشابه خودروی مفهومی Engelberg تورر باشد؛ چراکه کابین این نسخه مفهومی در آن زمان کاملا آماده تولید و مشابه خودروهای تولیدی بود و طراحی تمیز با همراه یک نمایشگر بزرگ برای سیستم سرگرمی داشت که دیزاین کلی آن به مراتب نسبت به کابین ساده و بی روح اوتلندر فعلی برتری داشت.

بدین ترتیب این احتمال وجود دارد که فضای داخلی اوتلندر جدید مشابه همین انگلبرگ تورر مفهومی باشد. میتسوبیشی اعلام کرده که قصد دارد نسل جدید اوتلندر را در ماه فوریه سال 2021 رونمایی کند. بعید نیست که اوتلندر جدید به دلیل دارابودن ابعاد بزرگ و به روزرسانی های گسترده ای که در آن صورت گرفته، برچسب قیمت بیشتری نسبت به نمونه فعلی داشته باشد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟