اخبار خودرو جهان
بهار وارد بازار جهانی می شود

تصاویر رسمی بیوک انکلیو فیس لیفت 2022 منتشر شد

دوشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
بیوک انکلیو 2022

کمپانی بیوک یکی از قدیمی ترین و برترین خودروسازان آمریکایی است. این شرکت به تازگی اولین تصاویر رسمی کراس اوور پرچمدار خود یعنی Enclave (انکلیو) 2022 فیس لیفت را منتشر کرده است.

به گزارش خودرونویس، بیوک هم زمان با انتشار این تصاویر رسمی، مطالب زیادی را در خصوص انکلیو 2022 بیان نکرده و صرفا اظهار داشت که این مدل جدید در بهار راهی بازارهای جهانی می شود. ولی با توجه به سکوت رسانه ای بیوک در خصوص انکلیو 2022، کاملا مشخص است که زبان طراحی لوکس تر و پریمیوم تر بیوک در این کراس اوور مشاهده می شود و این شرکت از نسخه چینی انکلیو در طراحی این مدل جهانی الگوبرداری کرده است. در پروفیل جلو با شاهد طراحی و نصب جلوپنجره بزرگتر و بال های بزرگتری درون آن هستیم.

 

طراحی ظاهری و کابین بیوک انکلیو فیس لیفت

ظاهرا این کراس اوور لاکچری به یونیت روشنایی جدیدی مجهز شده؛ گرچه هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی تایید نشده، ولی به نظر می رسد که LEDهای روشنایی در روز نصب شده در قسمت بالا و چراغ های راهنما به صورت یکپارچه باشند و طراحی مشابه با شورولت بولت EUV 2022 دارند. بدین ترتیب چراغ های اصلی جلو در قسمت پایین تر و میانی پروفیل جلو تغییر شکل یافته بیوک انکلیو نصب شده اند.

نمای عقب بیوک انکلیو 2022

در حالی که طراحی کناری بیوک انکلیو 2022 تقریبا مشابه نسخه پیشین انجام شده، به روزرسانی هایی در قسمت عقب این خودرو مشاهده می شود که مهم ترین آنها چراغ های عقب تغییر شکل یافته هستند. همچنین تریم کرومی بیشتری در قسمت بیرونی و سپرهای انکلیو 2022 به منظور زیبایی دیده می شود؛ ولی همچنان فقدان خروجی اگزوز در سپر عقب کمی آزار دهنده است.

از آنجایی که انکلیو 2022 صرفا یک فیس لیفت میان دوره ای به نظر می رسد، انتظار تغییرات چندانی را در طراحی کابین این خودرو نداریم. به احتمال زیاد بیوک نمایشگر لمسی هشت اینچی سیستم سرگرمی و مالتی مدیا را در میان داشبورد حفظ کرده و همچنان انکلیو 2022 را با سه ردیف صندلی به بازار عرضه خواهد کرد.

 

مشخصات فنی

قلب تپنده بیوک انکلیو 2022 یک پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر V شکل تنفس طبیعی بوده که قادر به تولید 314 اسب بخار و بیشینه گشتاور 359 نیوتن متر است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته به صورت آپشنال به هر چهار چرخ این کراس اوور لاکچری منتقل می شود.

البته ممکن است که بیوک انکلیو یک نسخه پایه ضعیف تر و مجهز به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر هم درست مانند کادیلاک XT6 و جی ام سی آکادیا داشته باشد. این پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ قادر به تولید 240 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است. لازم به ذکر است که در این لحظه هیچ چیزی در خصوص این مدل پایه بیوک انکلیو به صورت رسمی تایید نشده است.

4 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟