بهبود نظام توزیع بنزین با استفاده از کارت سوخت شخصی

سه شنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

رئیس صنف جایگاهداران سوخت گفت: استفاده از کارت سوخت شخصی صف‌های پمپ بنزین‌ها را کاهش می دهد.

به گزارش خودرونویس،قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد وقتی آن دسته از مردم که کارت سوخت شخصی دارند از کارت خود برای سوختگیری سهمیه‌ای یا آزاد استفاده میکنند معطلی و دریافت بنزین برای افرادی که کارت ندارند کمتر میشود و با کارت آزاد جایگاه سوختگیری انجام میدهند و در نتیجه صف‌ها کمتر می‌شود.

قلیزاده گفت: در شرایطی که به گفته مسئولان شرکت‌های تابعه وزارت نفت، حدود ۹۰ درصد مردم هم اکنون کارت سوخت دارند، استفاده از کارت سوخت شخصی به خصوص در زمان دریافت بنزین آزاد موجب میشود افرادی که کارت ندارند از کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌ها استفاده کنند و این موضوع باعث میشود کارت‌های آزاد پاسخگوی نیاز واقعی افراد باشد، در نتیجه با نظمی که ایجاد میشود مدت زمان سوختگیری کاهش می‌یابد و صف‌های انتظار کوتاه تر می شود. در کل بهبود نظام توزیع بنزین با استفاده از کارت سوخت شخصی را شاهد هستیم.

رئیس صنف جایگاهداران سوخت گفت: پیش بینی میکنیم روند مناسب همکاری مردم و پرسنل و افزایش صعودی استفاده مردم از کارت سوخت شخصی هنگام سوختگیری بنزین آزاد ادامه دار باشد که محاسن بسیاری برای کشور به همراه دارد و مشکلاتی که در ابتدای امر اجرای طرح ساماندهی کارت‌های آزاد جایگاه‌ها وجود داشت با تلاش مجموعه صنفی و مسئولان دولتی رفته رفته کمتر می شود و از همکاری مردم و پرسنل جایگاه‌ها تشکر میکنم.

قلیزاده اضافه کرد: مردم و مالکان جایگاه‌ها میتوانند هرگونه نظر، انتقاد، پیشنهاد و شکایات خود را از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۷ و ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ به ما اعلام کنند و مطمئن باشند رسیدگی می شود.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟