اخبار خودرو ایران

شرایط فروش تیگارد ایکس 35 (تیگارد X35) به صورت نقد و اقساط

شنبه - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
شرایط فروش تیگارد X35 ایکس 35 سانیار موتور

شرکت سانیار موتور پارسیان شرایط فروش خودروی تیگارد ایکس 35 (تیگارد X35) را به صورت نقد و اقساط ویژه عرضه در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام کرده است.

شرکت سانیار موتور پارسیان شرایط فروش خودروی تیگارد ایکس 35 (تیگارد X35) را به صورت نقد و اقساط ویژه عرضه در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام کرده است.

به گزارش خودرونویس، با اعلام قیمت این خودرو توسط شورای رقابت، شرکت سانیار موتور پارسیان شرایط فروش جدید نقد و اقساطی تیگارد X35 را اعلام کرده است. در شرایط فروش جدید تیگارد ایکس 35 (تیگارد X35)، امکان خرید خودرو به صورت نقدی و اقساطی وجود دارد. قیمت مصوب این خودرو یک میلیارد و 250 میلیون تومان اعلام شده و موعد تحویل آن 90 روز کاری اعلام شده است. مشتریان می توانند این خودرو را در رنگ های سفید، مشکی و نقره ای سفارش دهند.

شرایط فروش تیگارد X35

خوشبختانه سانیار موتور پارسیان امکان خرید اقساطی تیگارد X35 را نیز فراهم کرده که باید 650 میلیون تومان را به عنوان پول پیش پرداخت کرد. مابقی مبلغ را می توان به صورت تسهیلات بدون نیاز به ضامن طی مدت 12 الی 60 ماهه پرداخت کرد. سند خودرو هم تا پایان پرداخت اقساط و تسویه حساب کامل در رهن شرکت باقی می ماند. لازم به ذکر است که امکان افزایش مبلغ پیش پرداخت و کاهش تعداد اقساط نیز وجود دارد.

**برای مشاهده جزییات شرایط فروش اینجا کلیک کنید

مشخصات فنی تیگارد X35

تیگارد X35 دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بوده که قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور است. این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی به چرخ های جلوی این کراس اوور کامپکت منتقل می شود. تیگارد X35 در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 7.4 لیتر بنزین مصرف می کند. هرچند نیروی تولیدی این پیشرانه چندان چشمگیر نیست، ولی با توجه به وزن 1330 کیلوگرمی این خودرو مناسب به نظر می رسد و عملکرد خوبی را برای این خودرو در مسیرهای شهری و جاده ای رقم خواهد زد.

شرایط فروش تیگارد X35 ایکس 35 سانیار موتور

امکانات تیگارد ایکس 35

امکانات تیگارد X35 به عنوان یک کراس اوور اقتصادی معقول بوده و از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کمکی حرکت در سربالایی، پایش فشار باد تایرها، کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم کنترل کشش و سنسور و دوربین دید عقب اشاره کرد.

شرایط فروش تیگارد X35 ایکس 35 سانیار موتور

از جمله امکانات رفاهی تیگارد X35 سانیار موتور نیز باید به نمایشگر 8 اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، کلید استارت/استاپ موتور، غربیلک فرمان D کات با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، سانروف پانوراما، چراغ های LED، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی و … اشاره کرد.

با توجه به طراحی بروز تیگارد ایکس 35 و امکان خرید اقساطی با اقساط بلند مدت و پیش پرداخت منعطف و تسهیلات بدون نیاز به ضامن، انتظار می رود که استقبال مناسبی از شرایط فروش تیگارد X35 در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی شود.

4.7 از 12 رای

دیدگاه شما چیست؟