به گزارش خودرونویس، کمپانی تیونر منصوری قصد دارد که تنها سه دستگاه از این نسخه تغییر شکل یافته فورد GT را تولید کند. بدین ترتیب شانس خیلی کمی وجود دارد که یک فرد بتواند یکی از این سه نمونه تولیدی را در سطح خیابان مشاهده کند.

نمای عقب فورد GT منصوری

مشخصات فنی

کیت تقویتی و شخصی سازی Le منصوری به مراتب فراتر از یک کیت بدنه ساده برای سوپراسپرت فورد GT است. کمپانی منصوری سیستم برنامه ریزی پیشرانه این خودرو را ارتقا داده و حال بیشینه قدرت تولیدی آن به 700 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به 840 نیوتن متر ارتقا یافته است. جهت یادآوری بیان می کنیم که فورد GT در حالت استاندارد از یک پیشرانه شش سیلندر V شکل 3.5 لیتری توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید بیشینه قدرت 647 اسب بخار و بیشینه گشتاور 746 نیوتن متر است.

موتور فورد GT منصوری

کمپانی منصوری ادعا کرده تغییرات صورت گرفته در قدرت و گشتاور پیشرانه و همچنین بهبود آیرودینامیک بدنه به دلیل قطعات نصب شده بیشینه سرعت قابل پیمایش این هیولای فورد را از 348 کیلومتر بر ساعت در حالت استاندارد به 354 کیلومتر بر ساعت افزایش داده است.

نمای جانبی فورد GT منصوری

کیت بدنه

تمامی قطعات حاضر در این کیت بدنه به خصوص منصوری برای فورد GT از الیاف کربنی تولید شده است. وجود گلگیرهای عریض تر در این کیت Le منصوری باعث شده تا عرض این نسخه شخصی سازی فورد GT 5 سانتی متر نسبت به نمونه استاندارد بیشتر شود. این نسخه تغییر شکل یافته فورد GT دارای خطوط تیزی و المان های تهاجمی در بسیاری از قسمت های بدنه است، اما همچنان می توان استایل خاص و منحصر به فرد نسل جدید فورد GT در پشت این قطعات نصب شده تشخیص داد.

کابین فورد GT منصوری

از آنجایی که منصوری تا به امروز خودروهای مختلفی را زیر تیغ جراجی خود برده، شاید نتوان این پروژه Le منصوری فورد GT را به عنوان بهترین پروژه تیونینگ و تغییر شکل این تیونر حرفه ای قلمداد کرد، اما یقینا یکی از بهترین پروژه های تویننگ این تیونر ایرانی محسوب می شود.

فورد GT تیون شده توسط منصوری دارای رنگی بسیار خاص به نام Bleurion Race است. برای خاص تر شدن استایل ظاهری این خودرو منصوری از تم فیبرکربنی در بسیاری از قسمت های این خودرو از جمله پروفیل جلو استفاده کرده است. ضمن اینکه یک تم شطرنجی مانند در برخی از قسمت های بدنه مانند فندرها و بال بزرگ عقب رعایت شده است. برخلاف نسخه استاندارد فورد GT که دارای یک سیستم اگزوز با دو خروجی بود، منصوری یک سیستم اگزوز جدید با سه خروجی و چیدمانی مثلثی شکل را برای این خودرو طراحی کرده است.

در کنار قطعات موجود در این کیت، منصوری چراغ های LED جدیدی را برای فورد GT طراحی کرده که به جای قرار گرفتن در یک قاب مانند نسخه استاندارد، دارای لامپ هایی در کنار یکدیگر است. فورد GT شخصی سازی شده توسط منصوری دارای رینگ های 21 اینچی فورج بوده که در اکسل جلو 9 اینچ و در اکسل عقب 12 اینچ عرض دارند. برای این رینگ ها هم تایرهای اسپرت Contact 6 کانتیننتال نصب شده تا بهترین عملکرد برای این سوپراسپرت خاص به ارمغان آید.

5 از 2 رای