اخبار خودرو ایران

GAC امپو و امکو پلاک ملی شد

دوشنبه - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

دو خودرو برند GAC به نام های امپو و امکو که توسط راساموتور خاورمیانه به بازار کشور عرضه می شوند امروز پلاک ملی دریافت کردند.

دو خودرو برند GAC به نام های امپو و امکو که توسط راساموتور خاورمیانه به بازار کشور عرضه می شوند امروز پلاک ملی دریافت کردند.

به گزارش خودرونویس، جی‌ای‌سی ترامپچی امپو که به اختصار GAC Empow نامیده می‌شود، دومین خودروی وارداتی راسا موتور و محصولی از خودروساز معروف چینی است که در سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه خودروی شانگهای چین معرفی شد. جی‌ای‌سی امپو در دسته سدان‌های کامپکت قرار می‌گیرد که ظاهر به روز و اسپرتی دارد.

محصولات GAC وارداتی که شرکت راسا موتور برای بازار ایران در نظر گرفته، از لحاظ آپشن و امکانات رفاهی در رده خوبی نسبت به اغلب خودروهای چینی بازار قرار می‌گیرند.

جی‌ای‌سی امپو با توجه به تیپ‌های مختلفی که دارد با قیمت‌های متفاوتی در بازار چین به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو در حالت پایه حدود 19 هزار و 500 دلار بوده و در آپشنال‌ترین حالت ممکن به حدود 22 هزار و 300 دلار می‌رسد.

همچنین جی ای سی ترامپچی امکو Emkoo وارداتی راسا موتور دارای طول، عرض و ارتفاعی معادل 4680، 1901 و 1670 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن 2750 میلی متر اعلام شده است.

جی ای سی امکو وارداتی راسا موتور در رده کراس اوورهای لوکس چینی قرار می گیرد و تجهیزات قابل قبولی را هم در زمینه ایمنی و سیستم های کمکی راننده و هم در زمینه سیستم های رفاهی ارائه می دهد. از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دید 360 درجه، هشدار برخورد از جلو، کمکی رانندگی درترافیک، نور بالای هوشمند، سیستم کمکی حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط، دستگیره های تاشونده برقی درب ها، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای و …اشاره کرد.

طبق تصاویر ارسالی سدان اسپرت امپو  و امکو GAC Emkoo  پلاک ملی دریافت کرده اند و این یعنی وارداتی های جدید راسا موتور را به زودی در خیابان ها می بینیم.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟