اخبار خودرو ایران
عرضه با قیمت پایه یک میلیارد و 174 میلیون تومان

شرایط فروش FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا اعلام شد

دوشنبه - ۲۶ دی ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
شرایط فروش عرضه FMC T5 اف ام سی T5 فردا موتورز بورس کالا

معاونت برندینگ و بازاریابی شرکت فردا موتورز اعلام کرد که در ابتدای بهمن 1401، عرضه فردا T5 (اف ام سیFMC T5)  در بورس کالا آغاز می شود و متقاضیان این خودرو می توانند بدون واسطه خرید خود را ثبت کنند.

عرضه فردا T5 (اف ام سی FMC T5) در بورس کالا از بهمن ماه 1401

به گزارش خودرونویس، محمدرضا آریان نژاد، معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز، در مورد عرضه FMC T5 در بورس کالا اعلام کرد: «هفته آینده عرضه اف ام سی FMC T5 در بورس کالا آغاز می شود و مشتریان می توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. در این عرضه رنگ های سفید و مشکی فردا T5 به فروش می رسد و بر اساس قوانین بورس کالا و وزارت صمت، متقاضیان می توانند برای هفته آینده سفارش خود را به کارگزاری ها اعلام کنند».

 

قیمت FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا

وی افزود: «قیمت FMC T5 همان قیمت پایه ابتدای دی 1401 یعنی یک میلیارد و 174 میلیون تومان بوده و با این قیمت وارد تابلو بورس کالا می شود و پس از آن رقابت قیمتی میان متقاضیان آغاز می گردد. بدیهی است این بستر فروش کمک می کند تا واسطه گری کم شود و مصرف کننده واقعی بتواند خودرو را با قیمتی مناسب تر و به صورت مستقیم خریداری کند.»

 

بورس کالا تنها روش فروش فعلی محصولات فردا موتورز

آریان نژاد در پایان گفت: «در حال حاضر هیچگونه شرایط فروش برای محصولات فردا موتورز به جز عرضه در بورس کالا وجود ندارد و در گام نخست، کراس اوور T5 به این روش به فروش می رسد. با توجه به اختلاف قیمت زیاد این خودرو در کارخانه و بازار آزاد، عرضه در بورس کالا کمک می کند تا مصرف کنندگان اف ام سی FMC T5 فردا موتورز، این کراس اوور لوکس را با قیمتی مناسب تر در اختیار داشته باشند.»

 

مشخصات فردا T5 (اف ام سی FMC T5 فردا موتورز)

کراس اوور FMC T5 یکی از محصولات فردا موتورز است که به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT مجهز است. این خودرو قدرت 156 اسب بخار را با گشتاور 230 نیوتن متر دارد و در میان کراس اوورهای مونتاژی، بیشترین فضای کابین را در اختیار سرنشینان خود می گذارد. شش کیسه هوای 10 نقطه ای، سقف پانورامای برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر لمسی عمودی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، گرمکن صندلی های جلو، پاکسازی هوشمند هوای کابین، نور پردازی متغییر کابین، سنسور نور، سنسور باران، رادار خط خوان، رادار تابلوخوان، رادار پیشگیری از تصادف، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، نور بالای اتوماتیک، درِ صندوق عقب برقی، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، نوردهی بیشتر چراغ ها با چرخش فرمان، 5 سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی و… از جمله امکانات و ویژگی های FMC T5 فردا موتورز به حساب می آید.

4.5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟