اخبار خودرو ایران

یازدهمین سالروز تاسیس آرین دیزل، رشد خیره کننده در مدت کم

سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
یازدهمین سالروز تاسیس آرین دیزل پایا

به بهانه یازدهمین سالروز تاسیس آرین دیزل پایا به عنوان بازوی تجاری ساز آرین پارس موتور، بررسی مختصری سبد محصولات این شرکت و تاریخچه آن خواهیم داشت.

به گزارش خودرونویس، امروز یازدهمین سالروز تاسیس شرکت آرین دیزل پایا است. شرکت آرین دیزل پایا فعالیت خود را از سال 1391 به عنوان شریک تجاری شرکت جک موتورز، با واردات کامیونت های 5 تا 8 تن این برند آغاز کرد. آرین دیزل از سال 1398 با تولید ون سانری و کامیونت های 6 تا 9 تن جک وارد عرصه تولید شد و بعنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان کامیونت با سهم بازار بیش از 20 درصدی در سال 1401 خود را معرفی کرد. همچنین این شرکت همکاری خود را با شرکت شکمن از سال 1401 آغاز کرد و محصولات خود را تحت برند شک موتو به بازار عرضه نمود.

یازدهمین سالروز تاسیس آرین دیزل پایا

آرین دیزل تلاش کرده است که با بهره وری از تجارب ارزنده مدیران و مهندسان خویش در عرصه خودروسازی، نسبت به انتخاب و عرضه محصولات کیفی، قابل اطمینان و رقابتی اقدام نماید. با توجه به خط مشی این شرکت و در راستای کسب حداکثری رضایت مشتریان، شرکت آرین دیزل نسبت به ارائه مدل های مناسب، سخت کار و سازگار با اقلیم ایران و خدمات پس از فروش بطور گسترده در سطح کشور اقدام نموده است. حال هم در یازدهمین سالروز تاسیس آرین دیزل پایا، این شرکت در حال آماده سازی برای معرفی محصولات جدید از جمله کامیونت و کامیون تک و جفت باری و کمپرسی است.

20 تیرماه سالروز تاسیس آرین دیزل پایا را خدمت خانواده بزرگ شرکت آرین تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
یازدهمین سالروز تاسیس آرین دیزل پایا

مشخصات کامیونت های جک آرین دیزل

آرین دیزل با داشتن این سه کامیونت جک در سبد محصولات خود، محصولات بسیار مناسب و خوبی را برای حمل جابه جایی های سبک ارائه کرده است. کامیونت جک 6 تن دارای یک موتور 3.7 لیتری توربودیزل با 154 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. همین موتور با همین سطح قدرت روی کامیونت 8.5 تن جک و 9 تن جک نصب شده که هر سه دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV هستند.

یازدهمین سالروز تاسیس آرین دیزل پایا

مشخصات کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل

کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل دارای پیشرانه معتبر کامینز ISZ520 بوده که قادر به تولید 520 اسب بخار قدرت و 2460 نیوتن متر گشتاور است. بدین ترتیب این کشنده حدود 30 اسب بخار در قدرت و 160 نیوتن متر در گشتاور نسبت به قدرتمندترین کشنده های رقیب خود توان بالاتری دارد. نیروی تولیدی این موتور 13 لیتری شش سیلندر توربودیزل توسط گیربکس 16+2 دنده اتوماتیک ساخت Fast با ریتاردر 5 حالته به چرخ های عقب به منتقل می شود. موتور کامیون کشنده شک موتو X5000 دارای توربوشارژ از برند معتبر Holset بوده و به اینترکولر هم مجهز شده و در حال حاضر استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV را پاس می کند. اما امکان ارتقا به استاندارد آلایندگی بالاتر هم دارد.

یازدهمین سالروز تاسیس آرین دیزل پایا

4.8 از 5 رای

دیدگاه شما چیست؟