کمک آموزشی مدیران خودرو به دانش آموزان محروم

جمعه - ۳ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 2 دقیقه
کمک مدیران خودرو به مناطق محروم

شرکت مدیران خودرو در اقدامی هماهنگ  با ارگان های دولتی و اجرایی  استان کرمان و شهرستان بم تعداد ۲۰۰  عدد تبلت را به عنوان هدیه کمک آموزشی به کودکان محروم شهرستان بم در حضور برخی مقامات دولتی این شهر اهدا کرد.

به گزارش خودرونویس، این حرکت در راستای طرح های مسئولیت اجتماعی این شرکت صورت گرفته که در طول سال های اخیر این شرکت تلاش کرده تا این مسئولیت را به شکل مناسب در هنگام اتفاقات غیر قابل بیش بینی و همچنین کمک های اجتماعی به انجام برساند.

از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین تولید کننده بخش خصوصی صنعت خودروسازی کشور شناخته می شود که کارخانه تولید محصولات آن در منطقه اقتصادی ویژه ارگ بم واقع شده و این شرکت در طول ۱۵ سال فعالیت خود توانسته اشتغالزایی بالایی را در این منطقه ایجاد کند و تاثیر مناسب فرهنگی و اجتماعی بگذارد.

استفاده از نیروی جوان محلی در این منطقه و ایجاد اشتغال، بر اقتصاد این منطقه نیز تاثیر مناسبی گذاشته و به نوعی این شرکت تلاش کرده تا در حد امکان در راستای مسئولیت خود به عنوان یک تولید کننده داخلی همواره حمایت های لازم را از مردم زحمتکش و شریف این منطقه از ایران عزیز داشته باشد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟