ارتقا 9 پله ای جایگاه خدمات پس از فروش مدیران خودرو

شنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
ارتقا خدمات پس از فروش مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقا شبکه خدمات پس از فروش خود داشته و با توجه به اهمیت این بخش برنامه های گسترده ای را تدارک دیده است که ماحصل آن ارتقا از رتبه 14 دهه در سال 1396 به رتبه 5 ام در سال 1398 شده که این خود می تواند ارتقا مثبت و ارزشمندی قلمداد شود، در حالی که بخش خدمات پس از فروش کلیه شرکت های وارد کننده نیز کماکان فعال هستند.

به گزارش خودرونویس، آنچه در ارتقا شرکت مدیران خودرو در بخش خدمات پس از فروش  به عنوان بزرگ ترین تولید کننده بخش خصوصی کشور  تاثیرگذار بوده، سیستم یکپارچه و کار تیمی قوی بوده که توانسته به سرعت وضعیت خدمات پس از فروش را ارتقا  دهد. گرچه سیاست این شرکت ارتقا بیشتر و بهتر شبکه خود بوده و اقدامات اصلاحی  و به روزرسانی بسیاری در دست دارد.

حال  در اینجا به برخی موارد که سبب ارتقا 9 پله ای  شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو توسط شرکت ارزیابی کیفی استاندارد کشور ( ISQI )  شده است اشاره می کنیم :

 

  1. استانداردهای بصری نمایندگان مجاز در تمامی حوزه ها و به خصوص فضای پذیرش و انتظار مشتریان
  2. پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت
  3. تجهیز نمایندگان به ماشین آلات روز
  4. آموزش مستمر پرسنل شبکه نمایندگان
  5. پیاده سازی فرایندهای خدمات پس از فروش مطابق با آخرین استاندارد وزارت صنایع
  6. ارتقا در حوزه ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI)

ارتقا خدمات پس از فروش مدیران خودرو

با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط شرکت مدیران خودرو می بایست اشاره کرد که چه امتیازاتی برای این شرکت حاصل  گردیده است .

 

  1. ارتقا رتبه ارزیابی شرکت کیفیت و استاندارد ایران از رتبه 14 در سال 1396 به رتبه 5 در سال 1398
  2. افزایش امتیاز رضایت مندی مشتریان از 684 در سه ماه اول سال 1397 به 723 در سه ماه اول سال 1399
  3. وضعیت افزایش نمایندگان مجاز از امتیاز 59 و رتبه 15 به امتیاز 81 و رتبه 5 بر اساس آخرین ارزیابی موسسه کیفیت و استاندارد
  4. افزایش امتیاز کارایی نمایندگان مجاز از امتیاز 71.9 در سال 1397 به امتیاز 74 در سال 1399 بر اساس آخرین ارزیابی سازمان کیفیت و استاندارد که این موضوع تعمیر و تحویل به موقع خودروهای مراجعه کننده به تعمیرگاه ها را نشان می دهد.

 

در مجموع تامین مناسب قطعات یدکی و افزایش کیفیت محصولات نیز در میزان افزایش مشتریان تاثیر مهمی را داشته است.

.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟