اخبار خودرو ایران
تنها خودرو دو دیفرانسیل حاضر در ناوگان امداد

مشخصات پیکاپ کی ام سی KMC T8 امداد کرمان موتور

پنجشنبه - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
پیکاپ کی ام سی KMC T8 امداد خودرو کرمان موتور (1)

پیکاپ کی ام سی KMC T8 کرمان موتور وارد ناوگان خودروهای امدادی این شرکت شده است. کرمان موتور نخستین خودروسازی بوده که از یک خودروی دو دیفرانسیل برای خدمت رسانی در ناوگان امداد در محل خود استفاده کرده است. فرصتی پیش آمد تا با بهزاد نجفی مدیر امداد خودرو کرمان موتور در خصوص اضافه شدن پیکاپ کی ام سی T8 به ناوگان خودروهای امداد این شرکت مصاحبه ای داشته باشیم.

به گزارش خودرونویس، کرمان موتور با توجه به برنامه های تولید خود در سال آینده و همچنین گسترش سبد محصولات خود در سال جاری، تصمیم به افزایش محسوس تعداد خودروهای موجود در ناوگان امداد سیار خود گرفته است. با توجه به اینکه شرکت های خودروسازی مطرح از محصولاتی با برند خود برای ناوگان امداد خود استفاده می کنند، کرمان موتور هم تصمیم گرفته که پیکاپ KMC T8 را که یکی از محصولات این شرکت با برند بومی خود بوده را به ناوگان خودروهای امدادی اضافه کند.

 

معرفی پیکاپ KMC T8 امداد خودرو کرمان موتور

 

 

مشخصات پیکاپ کی ام سی KMC T8 استفاده شده در ناوگان خودروهای امدادی کرمان موتور

در همین راستا امروز تعدادی از پیکاپ های کی ام سی KMC T8 تجهیز شده برای استفاده در ناوگان خودروهای امدادی کرمان موتور برای خبرنگاران به نمایش گذاشته شده بود. پیکاپ KMC T8 استفاده شده در ناوگان خودروهای امدادی کرمان موتور همگی به رنگ مشکی بوده و روی بدنه آنها برچسب های زرد رنگی نصب شده است. ضمن اینکه عبارت امداد کرمان موتور به همراه شماره تماس 24 ساعته امداد کرمان موتور یعنی 42724-021 نیز روی درب های جلوی آن دیده می شود. اما اصل داستان در بخش حوض بار است.

پیکاپ کی ام سی KMC T8 امداد خودرو کرمان موتور (1)

هدف کرمان موتور در خصوص استفاده از پیکاپ کی ام سی KMC T8 در ناوگان امدادی، جادار بودن این پیکاپ و امکان حمل  ابزار مخصوص ها و قطعات بیشتری نسبت به خودروی جک S3 و لیفان ایکس 60 حاضر در ناوگان امدادی کرمان موتور است. پیکاپ های KMC T8 امداد خودرو کرمان موتور دارای محفظه بسته روی حوض بار هستند که درب های آن از عقب و فضای جانبی امکان باز شدن دارند.

پیکاپ کی ام سی KMC T8 امداد خودرو کرمان موتور (1)

ضمن اینکه به لطف قفسه بندی های صورت گرفته امکان قرار دادن اشیا و ابزارهای مختلف در نظم کامل وجود دارد. دو کشو بزرگ و عمیق هم در کف حوض بار تعبیه شده است. نکته جالب تعبیه یک مخزن آب 35 لیتری و یک شیر آب بوده که امکان شست و شو را نیز فراهم می کند. ضمن اینکه یک اینورتر 1000 وات نیز در حوض بار نصب شده که خروجی برق 220 ولت را به شما ارائه می دهد. البته که روی سقف این خودرو هم چراغ نارنجی رنگ نصب شده تا خودروهای امدادی کرمان موتور از راه دور قابل تشخیص باشند.

پیکاپ کی ام سی KMC T8 امداد خودرو کرمان موتور (1)

مدیر امداد خودرو کرمان موتور اظهار کرد که تعداد 150 دستگاه پیکاپ کی ام سی KMC T8 به ناوگان خودروهای امدادی این شرکت اضافه شده اند که قرار است در سراسر ایران خدمت رسانی کنند. وی اظهار کرد که تا پیش از اضافه شدن خودرو کی ام سی T8 به ناوگان امداد خدرو کرمان موتور، میانگین زمان انتظار مشتری در کلانشهرها حدود 40 دقیقه و در بین راه حدود 65 دقیقه بوده که قطعا با اضافه شدن این تعداد خودرو این زمان کاهش می یابد.

پیکاپ کی ام سی KMC T8 امداد خودرو کرمان موتور (1)

وی در ادامه گفت که تا پیش از این ناوگان خودروهای امدادی کرمان موتور دارای 120 دستگاه خودرو شامل جک S3 و لیفان ایکس 60 بود. بهزاد نجفی اظهار کرد که مالکان محصولات کرمان موتور برای درخواست امداد می توانند به صورت 24 ساعته با شماره 42724-021 تماس حاصل کنند و همچنین نرم افزار امداد خودرو کرمان موتور نیز از 15 اسفند در وب سایت این شرکت لانچ شده و مشتریان می توانند از این وب سایت لینک دانلود نرم افزار را دریافت کنند.

پیکاپ کی ام سی KMC T8 امداد خودرو کرمان موتور (1)

نجفی در پایان اظهار کرد که امداد کرمان موتور به تمام محصولات این شرکت اعم از هیوندای، لیفان، جک، کی ام سی، جیلی و بی وای دی خدمات امدادی ارائه می دهد. وی تاکید کرد که در محل ایرادهایی که امکان برطرف شدن داشته باشند و قطعاتی که امکان تعویض آنها وجود داشته باشد، تعویض می کنند. اما استاندارد جهانی حکم می کند برای برخی قطعات که امکان تعویض آنها در محل وجود ندارد، خودرو را به نمایندگی برای انجام کار به صورت دقیقتر حمل کنند تا ایراد به بخش دیگری از خودرو منتقل نشود.

لازم به ذکر است که با توجه به ریبرندینگ و تغییر لوگوی کرمان موتور، کاور امدادرسانان کرمان موتور هم تغییر کرده است.

4.6 از 7 رای

دیدگاه شما چیست؟