اخبار خودرو ایران

قیمت هایما S5 و S7 توسط شورای رقابت اعلام شد

دوشنبه - ۸ خرداد ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

با عنایت به بند ۳-۱ ماده ۳ دستورالعمل شماره ۵۴۳ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱،قیمت هایما S5 و S7 از سوی شورای رقابت اعلام شد. قیمت هایما S۵ و S۷ پس از مقایسه با شاخص رقابت‌پذیری و بررسی در جلسه شورا با اکثریت آراء تصویب گردید.

به گزارش خودرونویس، با عنایت به بند ۳-۱ ماده ۳ دستورالعمل شماره ۵۴۳ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱، قیمت هایما S5 و S7 از سوی شورای رقابت اعلام شد. قیمت هایما S۵ و S۷ پس از مقایسه با شاخص رقابت‌پذیری و بررسی در جلسه شورا با اکثریت آراء تصویب گردید.

با عنایت به بند ۳-۱ ماده ۳ دستورالعمل شماره ۵۴۳ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱، قیمت دو خودروی هایما S۵ و S۷ (محصولات شرکت ایران ‌خودرو) موضوع دو نامه ۳۷۰/۱/۴۰۱/م مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ و ۳۰۲۴۸۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پس از مقایسه با شاخص رقابت‌پذیری و بررسی در جلسه شورا با اکثریت آراء تصویب گردید.

قیمت هایما S5 و S7 از سوی شورای رقابت

هایما اس۷ پلاس:  ۸،۶۲۶،۲۸۹،۵۰۴ ریال

هایما اس۵ پلاس: ۸،۴۱۰،۱۰۵،۲۲۹ ریال

قیمت نهایی با افزایش حدود 13 درصدی نسبتا به قیمت فوق اعلام خواهد شد.

 

مشخصات فنی هایما اس7

هایما S7 پلاس از نظر پیشرانه تفاوتی با نمونه‌های توربو موجود در خیابان‌ها نداشته و از همان پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ بهره برده است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۷۰ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده که نیرو و گشتاور آن توسط یک جعبه دنده شش سرعته خوکار ساخت هیوندای پاورتک به چرخ‌های جلوی این خودرو منتقل می‌شود.

 

مشخصات هایما S5

هایما اس5 در هردو نسخه دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است که خروجی 161 اسب بخاری و 223 نیوتن متری دارد.

از جمله موارد رفاهی هایما اس5 هم می‌توان به مواردی همچون سانروف، کروزکنترل، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، صفحه نمایش لمسی به همراه نویگیشن، دوربین ۳۶۰ درجه، کامپیوتر سفری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های تاشو برقی، صندلی های برقی ردیف اول، سنسورهای هشدار دهنده موانع در خودرو، و… اشاره کرد. هم‌چنین در بخش ایمنی نیز هایما اس5 موفق ظاهر شده و با دریافت 5 ستاره ایمنی از مرکز تست تصادفات و سوانح جاده‌ای در چین، یک خودروی ایمن در این رنج محسوب می‌شود.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟