اخبار خودرو ایران
از 25 اسفند تا 14 فروردین

آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا برای نوروز 1401

چهارشنبه - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
خدمات و امداد نوروزی سایپا 1401

هر سال با فرارسیدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام نوروز، گروه خودروسازی سایپا طرح خدمات و امداد نوروزی به مسافرین نوروزی را اجرا می کند. البته در سال های گذشته به دلیل سیل و پس از آن هم ویروس کرونا، حجم سفرهای نوروزی محدود شده بود. ولی امسال سایپا به دلیل پیش بینی سفرهای گسترده نوروزی، طرح خدمات و امداد نوروزی خود را از 25 اسفند تا 14 فروردین با قدرت برگزار می کند.

به گزارش خودرونویس، با توجه فروکش کردن پیک اومیکرون ویروس کرونا، پیش بینی می شود که امسال سفرهای گسترده و پرحجمی را در جاده های کشور در نوروز 1401 شاهد باشیم. به همین دلیل گروه خودروسازی سایپا برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان خود و همچنین مشتریان غیر گروه خودروسازی سایپا، طرح امداد و خدمات رسانی به مسافرین نوروزی 1401 را از امروز 25 اسفند آغاز کرد که تا 14 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

خدمات و امداد نوروزی سایپا 1401

جزییات طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا در نوروز 1401

در طرح امداد نوروزی سایپا بیش از 1700 مرکز خدمات پس از فروش سایپا آمادگی کامل نسبت به ارائه انواع خدمات به مشتریان را دارند. به موجب همین، بیش از 5000 پرسنل شبکه خدمات پس از فروش سایپا نسبت به خدمات رسانی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا آماده باش هستند. در طرح خدمت رسانی به مسافرین نوروز 1401 سایپا، بالغ بر 940 نمایندگی، واحد سیار و ثابت امدادی به صورت کشیک در این طرح حضور دارند.

خدمات و امداد نوروزی سایپا 1401

شرکت سایپا یدک در ایام نوروز هم به مشتریانی که نیاز به ارائه سرویس در محل دارند نیز خدمات ارائه می کند و مشتریان برای دریافت خدمات مختلف در محل باید با شماره 8444 تماس بگیرند. در صورتی که مشتریان نیاز به ارائه خدمات امدادی در جاده داشته باشند، باید با شماره 096550 امداد خودرو سایپا تماس گیرند تا خودروهای امدادی این شرکت در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران برای ارائه خدمات امدادی حاضر شوند.

خدمات و امداد نوروزی سایپا 1401

محمدرضا موسوی مدیرعامل شرکت سایپا یدک اظهار داشت که امسال تمام تلاش واحدهای کشیک و امدادی سایپا برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتری بوده و نظارت دقیقی روی اجرت ها و قیمت قطعات صورت گرفته است.

خدمات و امداد نوروزی سایپا 1401

افتتاح طرح توسعه خودروهای جایگزین در طرح امداد خودرو سایپا

گروه خودروسازی سایپا امروز ضمن آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی به مسافرین نوروز 1401، طرح دیگری به نام توسعه خودروهای جایگزین در طرح امداد خودرو را آغاز کرد. گروه خودروسازی سایپا برای ایفای حقوق مشتریان در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تعدادی خودروی پراید را به مشتریانی که خودروهای آنها در ایام سفرهای نوروز با مشکل فنی مواجه شده و نیاز است که خودروی آنها برای تعمیر چندین روز در تعمیرگاه بماند، اختصاص داد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟