نگهداری خودرو
مدیر عملیات امدادخودرو سایپا مطرح کرد:

امداد خودروهای متفرقه تهدید بزرگ مسافران نوروزی

جمعه - ۶ فروردین ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
امداد خودرو سایپا

امداد خودرو سایپا هر ساله در ایام نوروز برای رفاه حال مشتریان و ارائه بهترین خدمات، طرح نوروزی را اجرا می کند که فرصتی پیش آمد با عباس فخاریان مدیر عملیات امداد خودرو سایپا در خصوص این طرح نوروزی و نحوه اجرا و نظارت بر آن گفت و گویی داشته باشیم.

به گزارش خودرونویس، عباس فخاریان ضمن اشاره به این موضوع که هر ساله خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا به مشتریان در دو دسته تعمیرگاهی و امدادی تقسیم می شود، گفت: هر ساله گروه خودروسازی سایپا در شهرهای مختلف نمایندگی کشیک خود را برای ارائه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان فعال نگه می دارد تا در صورت بروز خرابی و نیاز به سرویس و تعمیر، مشتریان بتوانند از خدمات خودرو در محل و یا به نمایندگی های کشیک سایپا مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

فخاریان در حوزه خدمات امدادی امداد خودرو سایپا در نوروز هم بیان کرد که پیش از آغاز این طرح نوروزی تمامی خودروهای حاضر در ناوگان از جهت موجودی قطعات و همچنین سلامت خودرو امدادی بررسی شده و شرایط تردد آنها و حضور آنها در مسیرهای مختلف درونشهری و برون شهری بر اساس حجم ترددها تعیین می گردد.

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا بیان کرد که امسال طرح نوروزی از 27 اسفند سال 99 آغاز شده و تا 14 فروردین سال 1400 ادامه می یابد و در طول این مدت ارزیابی هایی به صورت حضوری و مجازی از نمایندگی های کشیک و همچنین امداد خودروهای گروه خودروسازی سایپا صورت می گیرد. فخاریان در خصوص نظارت بر واحدهای امدادی در این ایام گفت که شخصا به همراه مدیران ارشد خدمات پس از فروش دو روز گذشته از تهران تا رشت را بازدید کرده و ضمن تبریک سال نو به واحدهای امدادی، بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان و حضور امدادگران ناوگان در مسیر به عنوان مدیر طرح نظارت کرده است.

 

مقایسه حجم درخواست ها با دو سال پیشین

عباس فخاریان در خصوص حجم درخواست ها در نوروز 1400 نسبت به نوروز دو سال گذشته اظهار کرد: طی همین روزهای ابتدای نوروز 1400 حجم درخواست ها نسبت به سال 1399 محدودیت های کرونایی هم وجود داشت چیزی در حدود 100 درصد افزایش یافته؛ ولی با این حال حجم درخواست ها در مقایسه با نوروز سال 1398که هیچ محدودیتی از بابت کرونا وجود نداشت 40 درصد کاهش یافته است.

 

چگونه امداد خودروهای متفرقه از از امدادگران سایپا تشخیص دهیم؟

فخاریان در خصوص امدادگران متفرقه بیان کرد که مشتریان باید توجه داشته باشند که تمامی خودروهای صفر کیلومتر بر اساس دستور سازمان حمایت مصرف کنندگان دارای دو سال امداد فنی رایگان هستند که از سوی شرکت فروشنده به آنها ارائه می شود. وی همچنین در ادامه بیان کرد که تمامی واحدهای امدادی سایپا دارای آرم و علائم مربوطه هستند و در هنگام ارائه خدمات به لباس فرم آنها و همچنین کارت شناسایی امدادگر باید دقت کرد؛ ضمن اینکه تمامی خودروهای شرکت امداد خودرو سایپا اعم از نیسان و پراید به رنگ سفید بوده و هیچ خودرو امدادی غیر از رنگ سفید در ناوگان امداد خودرو سایپا حضور ندارد.

وی در خصوص مزیت های امداد خودرو سایپا نسبت به امدادهای متفرقه بیان کرد که امدادگران سایپا مدام در حال آموزش هستند و صرفا از قطعات اصلی و مورد تایید سایپا برای تعمیر خودروی مشتری استفاده می کنند؛ ضمن اینکه همواره قیمت خدمات ارائه شده توسط امداد خودروسایپا نسبت به امدادهای متفرقه مقرون به صرفه تر است.

فخاریان اظهار کرد که مشتری هنگامی که با شماره 096550 گروه سایپا و داخلی 1 به منظور امداد تماس می گیرد، پس از اعزام امدادگر پیامکی به همراه یک لینک برای آنها ارسال می شود که در آن مشخصات کامل امدادگر، شماره پلاک خودرو حتی تصویر وی در لینک ارسال شده وجود دارد که مشتری هنگام رسیدن امدادگر باید این مشخصات را با امدادگر مطابقت دهد؛ چراکه ممکن است از زمان درخواست امداد تا رسیدن امدادگر، امدادهای متفرقه نیز خود را به جای امداد خودروی سایپا به دروغ معرفی کنند؛ ولی تطبیق این مشخصات باعث می شود که مشتری جذب امدادهای متفرقه نشود.

 

اهداف امداد خودرو سایپا در سال 1400

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا بیان کرد که در سال جدید تامین لوازم یدکی را در ناوگان خود گسترش داده و نسبت به نوسازی ناوگان خودروهای امدادی به صورت گسترده اقدام کنیم. همچنین امدادخودرو سایپا قصد دارد خدمات  خودرو در محل و ارائه خدمات گسترده تر در محل را در دستور کار خود در سال 1400 قرار دهد تا از اعزام به تعمیرگاه مشتریان جلوگیری شود.

فخاریان در خصوص زمان رسیدن نیروهای امدادی به مشتریان در امداد خودرو سایپا بیان کرد که این زمان در حد استاندارد جهانی بوده و ناوگان گستردگی خوبی در مسیرهای بیرون شهری و داخل شهر دارد؛ با این حال در ایام مختلف و تغییر تردد، تغییراتی در چیدمان ناوگان صورت می گیرد تا بتوانیم بهترین پوشش را داشته باشیم.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟