اخبار خودرو ایران

خودرو ۴۵ چگونه امنیت خریدار و فروشنده را تامین می کند؟

سه شنبه - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
خواندن 4 دقیقه

مدیر ارشد مارکتینگ خودرو 45 در گفتگو با خودرونویس در خصوص حضور در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: هدف این مجموعه از شرکت در این نمایشگاه به عنوان بزرگترین پلتفرم فروش خودرو در کشور این است که بتوانیم خدمات خود را به عموم مردم معرفی کنیم.

مدیر ارشد مارکتینگ خودرو 45 در گفتگو با خودرونویس در خصوص حضور در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: هدف این مجموعه از شرکت در این نمایشگاه به عنوان بزرگترین پلتفرم فروش خودرو در کشور این است که بتوانیم خدمات خود را به عموم مردم معرفی کنیم.

متین ارشادی گفت: در خودرو 45 هر مشتری که تمایل به فروش خودرو دارد با ثبت درخواست خودرو در وب سایت خودرو 45 و تعیین قرار ملاقات حضوری به یکی از شعب ما (که در حال حاضر 32 شعبه فعال در سراسر کشور فعال هستند) مراجعه کرده و در آن جا با کارشناسی خودرو خود در یک پلتفرمی قرار می گیرد که در سمت دیگری از این پلتفرم هزاران خریدار تایید شده وجود دارد که برای آن خودرو  پیشنهاد قیمت می دهند.

 

وی ادامه داد: بعد از توافق قیمت با این مکانیزم پول خودرو ظرف یک روز کاری به فروشنده خودرو واریز می شود این روش سریع ترین روش فروش خودرو در حال حاضر در کشور است یعنی با بهترین قیمت فروش فوری خودرو این معامله انجام می شود .

وی گفت: در کنار موارد گفته شده بحث سهولت و امنیت هم وجود دارد ، زیرا با یک بار مراجعه به یکی از شعب ما می توانید خودرو خود را به فروش برسانید و دیگر لازم به کارهای اداری از قبیل پرداخت خلافی ، عوارض و شهرداری و …برای فروشنده وجود ندارد و در این حال بسیار هم امن است زیرا کارشناسان ما به عنوان پلتفرم که واسطه ای بین خریدار و فروشنده است اطلاعات خودرو کارسناسی شده را در پلتفرم قرار می دهند که این سبب می شود دو طرفه معامله نسبت به شرایط خودرو کاملا اطلاعات یکسانی داشته باشند.

ارشادی گفت: خدمات کارشناسی ما در قالب پلتفرم به مشتری ارائه می شود و کسانی که می خواهند فروش خودرو خود را در پلتفرم این مجموعه انجام دهند خدمات کارشناسی به عنوان قسمتی از فرایند فروش خودرو به آن ها ارائه می شود در حال حاضر 32 شعبه فعال داریم که در 15 ماه آینده برنامه ریزی کرده ایم که به 100 شعبه شعب خود را افزایش دهیم.

وی در خصوص برنامه های آتی این مجموعه گفت: فعلا در صدد آن هستیم که خدمات به صورت حضوری در شعب ما ادامه داشته باشد و در خصوص خدمات سیار برنامه ریزی نکرده ایم.

وی در ادامه  در خصوص دغدغه های فروشنده و خریداران خودرو در خصوص کلاهبرداری رایج خرید و فروش خودرو  در بازار گفت:  سال گذشته طبق گزارشی که قوه قضاییه ارائه کرده بود 107 هزار مورد شکایت در ارتباط با معامله خودرو ثبت شده است از این 107 هزار شکایت حتی یک مورد از آن درباره خودرو 45 نبود ، در پلتفرم هایی که صرفا به آگهی خودرو بسنده می کنند اگهی های که واقعی نیستند بسیار زیاد وجود داردو معمولا مشکل ساز خواهند شد.

وی گفت: در خودرو 45 دو مورد وجود دارد که سبب می شود ما امنیت را بصورت کامل تضمین کنیم یکی بحث کارشناسی تضمین شده ما است که خریدار و فروشنده هر دو نسبت به کارشناسی بی طرف ما از وضیعت سلامت خودرو به درستی آگاه می شوند و دوم این که کارشناسان حقوقی ما مبایعه نامه را بصورت کاملا قانونی و با رعایت نکات حقوقی که هم خریدار و هم فروشنده بتوانند منافع آنها در آن تضمین شود تنظیم می کنند.

وی ادامه داد: توصیه من به خریداران و فروشندگان خودرو این است که تاجایی که مکن است به پلتفرم هایی نظیر مجموعه ما اطمینان کنند تا خدایی نکرده در فروش و خرید خودرو به مشکلی برنخورده و متضرر نشوند .

وی در پایان گفت: در حال حاضر 11 شعبه فعال در سراسر تهران داریم و تا انتهای سال 2 شعبه جدید به این شعب افزوده می شود اما تمرکز اصلی ما اضافه کردن شعب در شهرهای بزرگ دیگر است و تا امروز تمام شهر های کلان کشور را نیز پوشش داده ایم .

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟