اخبار خودرو ایران

اولین سری سوزوکی سیاز 2023 تحویل مشتریان شد

یکشنبه - ۸ بهمن ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

امروز طی مراسمی شرکت راسا موتور خاورمیانه اولین سری خودروهای وارداتی سوزوکی سیاز را به خریداران تحویل داد.

امروز طی مراسمی شرکت راسا موتور خاورمیانه اولین سری خودروهای وارداتی سوزوکی سیاز را به خریداران تحویل داد.

به گزارش خودرونویس،این مراسم  با حضور مدیران ارشد شرکت راسا موتور  و خریداران این خودرو برگزار شد، ۲۰ دستگاه از خودروهای سوزوکی سیاز به مشتریان تحویل داده شد .

حسنی مدیر خدمات پس از فروش این شرکت به خریداران این اطمینان را داد که تمامی قطعات این خودرو در دسترس است و این شرکت با خدمات برتر در کنار مشتریان قرار دارد.

همچنین خانم غفاری مدیرفروش این شرکت نیز گفت: سعی کرده ایم تحویل خودروها را با سرعت انجام دهیم و امروز موفق شدیم خودروهای تحویل 90 روزه را 67 روزه تحویل مشتریان دهیم برنامه واردات 4 هزار خودرو تا پایان سال را در دستور کار خود داریم.

قیمت نهایی این خودروی  ۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان اعلام شد.

مشخصات فنی سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز با موتور چهار سیلندر خطی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی، توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر عرضه شده است. این موتور قادر به تولید 103 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور هم توسط گیربکس 4 دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. این گیربکس فاقد حالت تعویض دنده دستی بوده و برای آن حالت L و حالت 2 تعبیه شده که در حالت 2 تنها دو دنده اول گیربکس استفاده می شود.

این خودرو طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4490، 1730 و 1485 میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن 2650 میلی متر است. به دلیل همین فاصله بین دو محور، کابین جادار و راحتی برای این خودرو به نسبت ابعادی که دارد رقم خورده است.

داخل کابین سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز در بخش کابین هم خودرویی ساده اما با کیفیت است. نکته جالب استفاده از چرم مصنوعی در تودوزی صندلی ها حتی در همین مدل به نمایش گذاشته شده بود. البته این نسخه فاقد امکاناتی مانند سیستم مالتی مدیا و حتی سانروف بود که ممکن است راسا موتور در نسخه نهایی این موارد را به سوزوکی سیاز اضافه کند. این خودرو طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4490، 1730 و 1485 میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن 2650 میلی متر است. به دلیل همین فاصله بین دو محور، کابین جادار و راحتی برای این خودرو به نسبت ابعادی که دارد رقم خورده است.

برای بازکردن گالری، روی تصاویر کلیک کنید.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟