اخبار خودرو ایران

اتوخسروانی به نوبنیاد رسید

پنجشنبه - ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

نهمین شعبه مجموعه اتوخسروانی با مدیریت حسین خسروانی در خیابان پاسداران تهران و محدوده میدان نوبنیاد افتتاح شد.

 

نهمین شعبه مجموعه اتوخسروانی با مدیریت حسین خسروانی در خیابان پاسداران تهران و محدوده میدان نوبنیاد افتتاح شد.

به گزارش خودرونویس، حسین خسروانی در مراسم افتتاحیه شعبه خیابان پاسداران تهران اعلام کرد: این شعبه به عنوان شعبه VIP اتوخسروانی فعالیت خواهد کرد و عمدتا خودروهای لوکس برای متقاضیان عرضه خواهد شد و در همین راستا خدمات متفاوت و منحصر به فردی جهت ارائه به مشتریان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: یکی از طرح‌های مشتری‌مدارانه این مجموعه که برای ارائه به مشتریان و متقاضیان خرید خودرو تعریف شده، طرح «صفرشو برون» است که متقاضیان می‌توانند خودروهای فعلی خود را با انواع خودروهای صفر کیلومتر جایگزین کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه نمایندگی‌های مدیران خودرو با کد ۱۹۳ نیز در نقاط مختلف تهران در دسترس متقاضیان و مشتریان مجموعه اتو خسروانی است.

حسین خسروانی افزود: این مجموعه با توجه به سوابق و پیشینه فعالیت در بازار خودرو و به دلیل اعتماد ویژه مشتریان خود در طول چندین دهه گذشته، در تلاش است تا با ارائه طرح‌های متنوع و ایجاد دسترسی های لازم برای عموم مردم، خدمات متمایزی را به آنان ارائه دهد.

وی افزود: این مجموعه به منظور ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و سریع به مشتریان خود، مجموعه‌های جدیدی را راه اندازی خواهد کرد و در تلاش است تا با پیاده سازی رویکردهای نوین در حوزه خرید و فروش و خدمات پس از فروش به عنوان یک مجموعه سرآمد در بازار خودرو فعالیت کند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات از شرایط و نحوه فروش خودرو و همچنین دریافت خدمات از طریق وب سایت رسمی اتوخسروانی به نشانی اینترنتی khosravani.com اطلاع کنند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟