اخبار خودرو جهان
مجهز به موتور تمام الکتریکی و لاستیک های مناسب دریفت

شیائومی NineBot GoKart Pro با چاشنی لامبورگینی

دوشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
شیائومی Ninebot Gokart pro

آیا تا به حال دوست داشتید که بتوانید یک لامبورگینی را با بودجه ای کم تهیه کنید که به جای موتورهای هشت، ده و دوازده سیلندر پر حجم و پر قدرت، به یک موتور الکتریکی مجهز شده باشد؟ ولی با وجود الکتریکی بودن همان سطح جذابیت و وقار خود را حفظ کرده باشد؟ کمپانی شیائومی به عنوان بخشی از برنامه سالگرد 10 سالگی خود، یک نسخه ویژه از ماشین کارتینگPro  Ninebot GoKart را معرفی کرده که رسما با همکاری کمپانی ابرخودروساز ایتالیایی لامبورگینی طراحی شده است.

به گزارش خودرونویس، این غول تکنولوژی چینی در همین هفته اولین تلویزیون شفاف تولید انبوه دنیا را نیز رونمایی کرده است. بنابراین می توان اظهار کرده که شیائومی در حال سپری کردن روزهای شلوغ و اوج خود بوده و پله های صعود را یکی یکی طی می کند. البته نباید تلفن های همراه هوشمند و گجت های هوشمند این برند چینی را نیز از یاد برد. شیائومی موفق شده با تلفن های همراه و گجت های هوشمند خود، سهم زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

نمای جلو 2 شیائومی Ninebot Gokart pro

ماشین کارتینگ شیائومی NineBot GoKart Pro گرچه ممکن است مانند همتای لامبورگینی خود در خیابان ها و جاده ها حضور نداشته باشد، اما به رنگ خاص و فوق جذاب زرد Giallo Orion لامبورگینی مزین و دارای استیکرها و نشان هایی مشابه نمونه نصب شده روی لامبورگینی است. کیت آیرودینامیکی و همچنین بال عقب بزرگ این ماشین کارتینگ شیائومی حس خودروهای مسابقه ای را منتقل می کند. ضمن اینکه غربیلک فرمان کوچک و صندلی و محل نشیمن راحت Ninebot GoKart Pro (در مقایسه با سایر خودروهای کارتینگ) بسیار جذاب به نظر می رسد. شیائومی تخمین زده که ماشین کارتینگ Ninebot GoKart Pro لامبورگینی ادیشن قادر است تا نهایت وزنی معادل 100 کیلوگرم را با خود حمل کند.

 

مشخصات فنی و ظاهری

همانند سایر مدل های پیشین NineBot GoKart Pro، این نسخه لامبورگینی ادیشن هم دارای یک موتور تمام الکتریکی است. وظیفه تامین نیروی این موتور الکتریکی بر عهده یک باتری 432 وات ساعتی است که در حالت شارژ کامل این ماشین کارتینگ جذاب را قادر ساخته 62 دور 400 متری را با نهایت سرعت 40 کیلومتر بر ساعت طی کند. در واقع این ماشین کارتینگ در حالت شارژ کامل قادر به پیمودن بیشینه مسافتی معادل 25 کیلومتر است.

نمای بالا شیائومی Ninebot Gokart pro

این نسخه لامبورگینی ادیشن شیائومی Ninebot GoKart Pro ضمن بهره بردن از چراغ های LED جلو به رنگ آبی یخی به منظور روشنایی بیشتر در پیست، به یک سیستم شبیه ساز صوتی نیز مجهز شده که صدای پیشرانه های لامبورگینی را شبیه سازی می کند. البته از روی این صدا نمی توان تشخیص داد که مربوط به پیشرانه V10 یا V12 لامبورگینی می شود، ولی هرچه که هست، شگفت انگیز و جذاب است. همچنین این ماشین کارت الکتریکی جذاب به تایرهایی جدید Custom مجهز شده تا ساده تر بتوان با آن دریفت زد.

نمای عقب شیائومی Ninebot Gokart pro

قیمت و زمان عرضه

در این لحظه زمان عرضه نسخه لامبورگینی ادیشن شیائومی NineBot GoKart Pro به بازارهای جهانی مشخص نیست. ولی نسخه معمولی آن هم اکنون در حال عرضه در بسیاری از کشورها است. شیائومی قصد دارد که NineBot GoKart Pro لامبورگینی ادیشن را از 16 آگوست با قیمتی معادل 1479 دلار در چین به فروش برساند.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟