اخبار خودرو جهان
برادر بزرگتر کوراندو و گل سرسبد سانگ یانگ

سانگ یانگ تورس Torres 2022 رونمایی شد

سه شنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
ssangyong torres سانگ یانگ تورس 2022

سانگ یانگ یک خودروساز فعال در کره جنوبی بوده که بیشتر به تولید خودروهایی آفرودی در کشورهای آسیایی و اروپایی شهرت پیدا کرده است. این شرکت هم اکنون از نظر مالی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، ولی امیدوار است که با معرفی یک محصول جدید بتواند مشتریان جدیدی را به خود جذب کند و آینده ای روشن داشته باشد. سانگ یانگ لحظاتی پیش اسیووی جدیدی به نام تورس Torres رونمایی کرده که یک پله نسبت به کوراندو جایگاه بالاتری دارد. لازم به ذکر است که همین کوراندو شاخص ترین محصول سانگ یانگ در سراسر دنیا شناخته می شود.

ظاهر سانگ یانگ تورس Torres

به گزارش خودرونویس، سانگ یانگ تصاویر اندکی را از این خودروی جدید منتشر کرده که در آنها چهره آفرودی و خشن سانگ یانگ تورس Torres با جلوپنجره ای شبیه به جیپ با شش خط عمودی در بین چراغ های جلو مشخص است. یک سپر بزرگ زیر جلوپنجره نصب شده که در دو گوشه آن مه شکن ها قرار گرفته اند. پروفیل جانبی سانگ یانگ تورس Torres هم ما را یاد محصولات جیپ می اندازد. از جمله این شباهت ها می توان به آرک چرخ های بزرگ و زاویه دار سانگ یانگ تورس اشاره کرد. سانگ یانگ تورس در نمای عقب شبیه به نسخه فیس لیفت و مقداری بزرگتر شده کوراندو است.

ssangyong torres سانگ یانگ تورس 2022

داخل کابین سانگ یانگ تورس Torres

شباهت میان سانگ یانگ تورس Torres و کوراندو در فضای داخل کابین صفر است. سانگ یانگ تورس Torres دارای کابینی مدرن بوده و داشبورد آن دارای سه نمایشگر دیجیتالیست. یک نمایشگر دیجیتالی در پشت فرمان نصب شده و یک نمایشگر لمسی بزرگ برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی و یک نمایشگر دیجیتالی هم برای کنترل سیستم تهویه مطبوع نصب شده است. کابین سانگ یانگ تورس Torres به طور کلی طراحی زاویه دار و مدرنی دارد و در بسیاری از قسمت های کابین تریم آلومینیومی به همراه تودوزی چرمی را شاهد هستیم. لازم به ذکر است که این تصاویر مربوط به نسخه پرچمدار T7 سانگ یانگ تورس Torres است.

ssangyong torres سانگ یانگ تورس 2022

سانگ یانگ تورس Torres در بازار کره جنوبی حتی در مدل پایه هم دارای تجهیزات مناسبی اعم از تودوزی چرم مصنوعی، گرمکن صندلی های جلو، چراغ های LED، گرمکن غربیلک فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و … است.

ssangyong torres سانگ یانگ تورس 2022

مشخصات فنی سانگ یانگ تورس Torres

سانگ یانگ متاسفانه هنوز مشخصات فنی تورس Torres را اعلام نکرده است. اما رسانه های کره ای گزارش داده اند که تورس Torres حداقل ار ابتدا از همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی کوراندو بهره گرفته است. این پیشرانه قادر به تولید 168 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی این پیشرانه را به چرخ های جلو در حالت استاندارد یا به صورت آپشنال به هر چهار چرخ منتقل می کند.

ssangyong torres سانگ یانگ تورس 2022

سانگ یانگ تورس Torres مقداری نسبت به کوراندو ابعاد بزرگتری دارد و 703 لیتر فضای بار را ارائه می دهد و اگر کاور هم راستای شیشه عقب را هم بردارید ایم فضای بار به 839 لیتر می رسد. البته اگر صندلی های ردیف دوم را بخوابانید، فضای بار سانگ یانگ تورس Torres به 1662 لیتر افزایش پیدا می کنید.

4 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟