اخبار خودرو جهان
افزایش توان پیشرانه در کنار به روزرسانی ظاهری

سانگ یانگ رکستون 2021 معرفی شد

چهارشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
سانگ یانگ رکستون 2021

در شرایطی که شرکت خودروسازی سانگ یانگ زیر بار بدهی های سنگین به بانک های مختلف بوده و در آستانه ورشکستگی قرار دارد، این شرکت در اقدامی غافلگیر کننده اقدام به معرفی نسخه به روزرسانی شده رکستون برای مدل 2021 به بازار انگلیس کرده است.

به گزارش خودرونویس، سانگ یانگ به جای اینکه به فکر موفقیت فروش رکستون به روزرسانی شده 2021 باشد، باید فکری به حال آینده مبهم این کمپانی به دلیل بدهی های سنگین به بانک به دلیل وام های گرفته شده بکند. ولی ظاهرا با توجه به جلسات برگزار شده بین مسئولین این خودروساز کره ای با نهادهای مربوطه، سانگ یانگ توانسته مقداری فرصت بگیرد و از طریق معرفی نسخه به روزرسانی شده محصول پرچمدار خود یعنی رکستون 2021، مقداری آمار فروش خود را بهتر کند.

نمای عقب سانگ یانگ رکستون 2021

استایل ظاهری سانگ یانگ رکستون 2021

سانگ یانگ رکستون 2021 به یک جلوپنجره جدید مجهز شده است؛ نکته عجیب اینجاست که این جلوپنجره باعث شده رکستون جدید چهره شلوغ تر، زشت تر و غیر شاخص تری نسبت به مدل پیشین داشته باشد. طراحی پروفیل جلو سانگ یانگ رکستون یادآور آخرین محصولات ام جی به خصوص ام جی هکتور است. خوشبختانه طراحی رکستون 2021 از سایر محصولات عجیب سانگ یانگ مانند رودیسوس و موسو فاصله زیادی دارد.

نمای جانبی سانگ یانگ رکستون 2021

مشخصات فنی سانگ یانگ رکستون 2021

تغییرات اعمال شده در رکستون 2021 صرفا ظاهری نبوده و پیشرانه آن نیز به روزرسانی شده و حال قدرت بیشتری تولید می کند. پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی تولید سانگ یانگ در زیر کاپوت رکستون 2021 همچنان حفظ شده؛ ولی این پیشرانه حال قادر به تولید 202 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور شده است. این در حالی بوده که همین پیشرانه در نمونه پیشین رکستون قادر به تولید 180 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور بود.

پیشرانه سانگ یانگ رکستون 2021

سانگ یانگ دیگر استفاده از گیربکس های مرسدس بنز را که در دهه 90 میلادی و اوایل دهه 2000 روی محصولات خود نصب می کرد را متوقف کرده و به جای از گیربکس های جدید هشت سرعته هیوندای Tramsys استفاده کرده است. لازم به ذکر است که این شرکت تامین کننده گیربکس های تمامی محصولات هیوندای، جنسیس و کیا است.

این گیربکس جدید ضمن داشتن عملکرد بهتر نسبت به گیربکس های پیشین، در حین فعالیت نویز و صدای کمتری هم دارد. سانگ یانگ ادعا کرده که رکستون 2021 یکی از ساکت ترین و آرام ترین کابین ها را در میان خودروهای هم کلاس خود دارد که این موضوع برای یک اسیووی دیزلی شاسی مستقل نردبانی قابل ستایش است.

کابین سانگ یانگ رکستون 2021

نسخه های مختلف رکستون

سانگ یانگ قصد دارد که رکستون 2021 را در دو نسخه Ventura و آلتیمیت راهی بازار کند. نسخه Ventura دارای برچسب قیمت پایه 45 هزار و 160 دلار است. این مدل دارای سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، نمایشگر هشت اینچی در میان داشبورد با پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، غربیل فرمان چرم دوزی شده گرمکن دار و صندلی های جلو گرمکن و سردکن دار است. ضمن اینکه رکستون لیست بلند بالایی از تجهیزات ایمنی را مانند 9 کیسه ایمنی هوا دارد.

کنسول میانی سانگ یانگ رکستون 2021

نسخه آلتیمیت رکستون 2021 قیمتی معادل 48 هزار و 350 دلار داشته و دارای صندلی ها با تودوزی چرمی، مه شکن های LED، نمایشگر بزرگتر برای سیستم مالتی مدیا، نورپردازی داخل کابین تنظیم شونده، دوربین دید 360 درجه، تجهیزات ایمنی بیشتر و درب فضای باری هوشمند است.ن

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟