اخبار خودرو جهان
دارای مدل RS و گیربکس دستی

هوندا N-One به روزرسانی شده معرفی شد

سه شنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
هوندا N-One RS

هوندا N-One از سال 2012 در حال عرضه بازار ژاپن است. حال این کمپانی ژاپنی به روزرسانی های مهمی را در این هاچ بک جمع و جور اعمال کرده که مهم ترین آن عرضه یک نسخه اسپرت به نام RS بوده که برای انتقال قدرت پیشرانه به یک گیربکس شش سرعته دستی مجهز شده است. این نسخه به روزرسانی شده هوندا N-One قرار است که از پاییز امسال به بازار ژاپن عرضه شود.

به گزارش خودرونویس، با نگاه به استایل بیرونی این خودرو متوجه تغییر چندانی در استایل ظاهری N-One به روزرسانی شده نسبت به مدل اولیه نمی شویم. کمپانی هوندا همزمان با معرفی نسخه به روزرسانی شده این خودرو بیان کرد:

شاید چنین به نظر برسد که این خودرو نسبت به گذشته تغییری نکرده، ولی این خودرو تغییرات زیادی به خود دیده است.

هوندا N-One

سیستم های ایمنی

تغییراتی در هوندا N-One نسبت به گذشته اعمال شده که یقینا راننده آنها را تحسین می کند. این خودرو حال به صورت استاندارد دارای چراغ های جلوی تمام LED است. تمام تریم های این خودرو هم به پکیج ایمنی هوندا سنسینگ مجهز شده اند که متشکل از کروز کنترل تطبیقی با سیستم کمکی رانندگی در ترافیک، ترمز کاهش دهنده شدت برخورد، پیشگیری از برخورد با عابر پیاده، تابلو خوان مسیر، کمکی تثبیت خطوط حرکت، سنسورهای پارک عقب و نوربالای اتوماتیک است.

کابین هوندا N-One

مشخصات فنی

از آنجایی که هوندا N-One جزو سگمنت خودروهای فوق کامپکت Kei بازار ژاپن محسوب می شود، اجازه تولید قدرتی بیشتر از 63 اسب بخار را ندارد. نسخه پایه Original و همچنین نسخه متوسط پریمیوم هوندا N-One به صورت استاندارد به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز شده اند که نیروی پیشرانه را بسته به سفارش مشتری به محور جلو یا هر دو اکسل این خودرو منتقل می کند.

اضافه شدن مدل RS به مدل های هوندا N-One قطعا جذابیت این خودرو را برای مشتری بیشتر می کند. این نسخه نیز همانند سایر مدل ها قادر به تولید بیشینه قدرت 63 اسب بخار است. اما برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ ها به جای گیربکس اتوماتیک CVT به یک گیربکس دستی شش دنده مجهز شده است. این نسخه صرفا به صورت جلو محرک راهی بازار می شود. هوندا برای تشخیص این مدل از سایر نسخه ها، چراغ مه شکن LED و رینگ 15 اینچی مشکی رنگ برای آن نصب کرده است. همچنین درون کابین، یک کاور چرمی برای شیفتر دنده و غربیلک فرمان تودوزی و نصب شده است.

گیربکس دستی هوندا N-One RS

اکسسوری های قابل نصب برای هوندا N-One

هوندا قصد دارد در آینده اکسسوری های متنوعی را برای N-One به بازار عرضه کند. نسخه پایه Original این خودرو امکان نصب برچسب طرح فیبر کربنی در قاب چراغ های جلو و همچنین خط کشی خاکستری مات را دارد. مدل پریمیوم این خودرو نیز امکان تجهیز به این خط کشی ها را دارد. همچنین برچسب های طرح چوب و اسپلیتر کرومی نیز برای آن نصب می شود. سرانجام برای مدل RS امکان نصب یک کاپوت با تم مشکی رنگ، تریم مشکی کریستالی برای نیمه پایینی پروفیل جلو و تریم درب باکی با تم کرومی تیره رنگ تدارک دیده شده است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟